Eskişehir Kent Ormanı
Geri
Park

Eskişehir Kent Ormanı

Gültepe 4.5 (1811) ~60 dk
Park
Turistik Yer
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Şehrin çevresindeki geniş çim alanlar ve çam ağaçları arasında, fotoğraf çekmek için popüler iki yüksek yıllanmış ağaç.

Eskişehir Kent Ormanı 2
Eskişehir Kent Ormanı 3
Eskişehir Kent Ormanı 4
Eskişehir Kent Ormanı 5
Gültepe, 26040 Odunpazarı/Eskişehir
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

G
GERÇEKLER VE OYUNLAR aras
4 hafta önce

İçerde oturma alanları var çok büyük ve gerçekten bir orman çok sakin zamanlarda düşük bir ihtimalle domuzla karşılaşabilirsiniz fakat ben şu ana kadar hiç karşılaşmadım yalnızca karşılaşanlar duydum. Fakat içerisi gerçekten bisiklet motor yürüyüş piknik için çok uygun ayrıca içerde restaurant bakkal ve tuvalette bulunuyor. Ormanın girişinde araba otoparkı var. Ormanın biraz ilerisinde tenis kortu var. Aynı zamanda çocuk parkuru da var içeride. Sık ağaçların altında kafa dinlemelik sessiz bir yer.

e
ercan ç
12 ay önce

Termosuna çay al gel.ateş yakmak yasak.bence sadece yürüyüş yapılabilir oda akşam saatlerinde bu yer belediye ye bağlı aslında daha da geliştirilse iyi bir yer olabilir.

S
Selen Ördek
5 ay önce

Fotoğraf ve yorumlar harikaydı diye yürüyüşe gidelim dedik saat 15:00 civarlarıydı yürümeye bi başladık gün batmadan seyir tepesine yetişelim dedik tabelalar çok yetersiz yürüyorsun yürüyorsun hiçlikte kaybolunca bi tabela çıkıyor uzaklardan sonra bi tabela daha her birinin arasında bi saat yürüme mesafesi var resmen sağda çamurlu yollar var bi girdik çamur ayaklarımıza yapıştı dizimize kadar çamur olduk neyse seyir tepesine yetiştik güneş battı her yer zifiri karanlık oldu mu ne bi ışık ne bi şey hayvan saldırısına uğrayacağız diye aklımızı kaybettik kayarak geri dönmeye çalıştık kaybolduk ormanın karanlığın ortasında yere basıyorsun ayağın kayıyor kimse de uyarmıyor akşam gitmeyin girmeyin ışık yok diye bilsek gitmeyiz en azından rezil rüsvaydı iki katlı tahtadan şeyin üstüne çıkıp Eskişehir manzarasını görmek için bu kadar çileye asla değmezdi üstüne kaybolduk orman ekipleri geldi bizi almaya araba da kaya kaya sağa sola çarpa çarpa bizi çıkardı ormandan bidaha önünden bile geçmem korkulu rüyam oldu

S
Selcuk Seyhun
2 ay önce

İyi korunması lazım. Kirletilmemeli. Yeşil alanları korumak, temiz tutmak lazım.

S
Sd26
3 ay önce

Şehir karmasasindan kısa sürede orman ortamına kaçış için güzel bir mekan

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.