Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Gezmekten çok keyif aldığım semt. Tatil köyü havası var. O yüzden sizlere göstermek istedim.
Yürüyüş için mükemmel diyebilirim, Eskihisar köyü diye geçiyor burası, sahilin hemen yanında gün boyunca 50TL ye ücretli otoparklar var, sahil uzun güzel ve temiz, yemek yenebilecek mekanlar var, fiyatlar ortalama diyebilirim, sahilin bir tarafında feribot iskelesi var, diğer tarafı da komple yürüyüşe uygun dahil ve millet bahçesi denen park var, özellikle pazar günleri yoğun diyebilirim, gebze nüfus olarak yoğun bir yer, biraz nefes alabilmek için güzel, ayrıca olta balıkçılığı da yapılabiliyor.
Çok kalabalık değil sakin bir bölge daha aktif hale gelebilir sahilde yürüyüş manzarası çok iyi
Eskihisar konum olarak çok güzel bir yer. Sahil bandı uzun yürüyüş bandı var. Fakat biraz daha çevre düzenlemesi şart gibi. Yeteri kadar oturulacak banklar yok.
Sahil boyunca güzel yürüyüş yapabileceğiniz bir ortamı var İsterseniz bisiklet sürüşleri de yapabilirsiniz
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.