Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Yerel yönetimin ilgisizliği yüzünden;değirmenin ayakta kalabilen kısım da çöktü.şimdi bir taş yığını halinde.Yetkililerden ilgi bekliyor
Değirmen kışa dayanamadı ve yıkıldı ama taş olan temeli hâlâ duruyor restorasyon yapılırsa şehir turizmine kazandirılabilir
Ali aganin degirmeni yillarca o bolgenin insanina hizmet vermis Ali aga da hayir sever biriymis fakir fukaraya hep sahip cikmis zaten koyun yillarca muhtarligini yapmıştı r
Böyle bir yer yok arkadaşlar, yıkılmış, boşuna yol gelmenize gerek yok. Köy muhtarından bilgi aldık.
Şevket eniştemin rahmetli babasının yıllara meydan okuyan el emeği göz nuru değirmen.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.