Erkmen Tabiat Parkı
Geri
Ulusal park

Erkmen Tabiat Parkı

Cumhuriyet 4.3 (230) ~120 dk
Turistik Yer
National Park
Park
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Erkmen Tabiat Parkı 2
Erkmen Tabiat Parkı 3
Erkmen Tabiat Parkı 4
Erkmen Tabiat Parkı 5
Cumhuriyet, 03100 Erkmen/Afyonkarahisar Merkez/Afyonkarahisar
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

b
bbZ
bir ay önce

Gölünden ormanlarına, manzarasından yürüyüş yollarına muazzam bir yer. Maşallah yağışların etkisiyle sular ve yeşillik inanılmaz artmış. Mini bir şelale bile oluşmuş. 1 Haziran 2026 itibarıyla ateş, mangal vs. yakılması yasaklanmış; çok yerinde bir karar. Çünkü bizim insanımız bundan anlıyor. O kadar doğal, kuş seslerinin olduğu, şırıl şırıl suların aktığı yerlerde bile ateş yakılmış, çöpler bırakılmış. Artık üzüntü yerini tiksinmeye bıraktı. Doğayı gerekirse evimizden bile temiz kullanmamız gerekiyor. Ama nerdeee? Araç giriş ücreti 150 TL ancak restoranda bir şeyler yemeniz halinde ücretsiz. Merkeze bu kadar yakın olup bu kadar doğal bir ortam büyük nimet. İnşallah bundan sonra kıymetini bilebiliriz. Bu arada biraz da restorandan bahsedelim, bana göre daha iyi işletilmesi lazım. Çok sakindi. Kötü değil ama lezzet ve kalite daha iyi olabilir. Mekan buna müsait büyüklükte, manzarası çok iyi. Yıllardır orada mevcut ancak hep yerinde sayıyor. En basitinden çocuklara oyun alanı yapılabilir, temizliğe ve dekora daha önem verilebilir. Bir de iyi bir aşçı lazım. Artık Uzun Çarşı dışında da bir yerlerde yemek yemek istiyoruz. O kargaşadan kurtulmak istiyoruz. İlgisine duyurulur. :)

B
Burak Tür
2 hafta önce

Girişte iki yol var; sağdaki arabalar için ücretli, soldaki yaya yolu ücretsiz. Soldan ücretsiz girip gezdik. Çıkarken yukarıdaki yola çıktık diye kapıdaki erkek görevli bizi durdurup haraç keser gibi kişi başı 50 TL istedi. 'Aşağıdan geri çıkalım' dedik, 'Kamera gördü fiş kestim' yalanıyla bizi genç gördüğü için kandırıp paramızı aldı. Arkamızdan gelen yetişkin evli çift dikleşip para vermiyorum deyince arkalarından bakakaldı, onlardan para alamadı. İnsanına göre muamele yapıyorlar, gençleri ayaküstü koparmaya çalışıyorlar. Asla gitmeyin, şikayet edebileceğim her yere de şikayet ettim.

S
Salih güler
10 ay önce

Doğayla baş başa kalmak isteyenler için harika bir yer. Temiz havası, göl ve ağaçların oluşturduğu huzurlu atmosferiyle insanın ruhunu dinlendiriyor. Yürüyüş yolları, piknik alanları ve manzarası gerçekten çok güzel. Balık olarak sazan ve levrek Var . Gölet alanına araç girmiyor, aşağı park edip 200-300mt yürümeniz lazım.Balık populasyonu zayıf hic vuruş alamadım.

K
KoSeKu
bir yıl önce

Navigasyon göl kenarı yerine tepedeki restorana götürüyor. Oraya park edip 10dk yaya dik çıkıp kuleye gidebilirsiniz. Afyon şehir ve Orman manzarası var. Göl kenarı için hedefe gelmeden 500m önceki tabiat parkı tabelasına park edip 5dk yürümek gerekiyor. 1km ilerisinde ise şelale varmış oraya gitmedim uzak değmezdiye. İl dışındam gelecekler için Çok özel bir tabiat parkı değil. Ağaç ve baraj işte

E
Ertuğrul Aktaşgil
3 hafta önce

İlk defa gittim piknik için ormanın içinde güzel bir yer.Fakat lavolar pis bakımsız.manzarada resim çekmek isteyenler için ideal. Girişte 150 TL ücret alınmakta fakat tesisin abdest alma yerini görünce insan sorguluyor neden para alıyorlar diye. Devlete ait bir işletmenin denetlenmesi lazım yetkililer tarafından.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.