Erkmen Baraj Gölü
Geri
Piknik Alanı

Erkmen Baraj Gölü

Cumhuriyet 4.3 (229) ~45 dk
Picnic Ground
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Erkmen Baraj Gölü 2
Erkmen Baraj Gölü 3
Erkmen Baraj Gölü 4
Erkmen Baraj Gölü 5
Cumhuriyet, 03032 Erkmen Belediyesi/Afyonkarahisar Merkez/Afyonkarahisar Merkez/Afyonkarahisar
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

i
ismail halat
2 ay önce

Erkmen çok sık gittiğim güzel bir yer tabiatı güzel araç çıkmaması için bariyer konulmuş 300 metre kadar yokuş çıkılıyor .gaye set üzerine araçla çıkılmaması ise bariyeri set girişine koyabilirlerdi ve orada araçlar için müsait yer de var daha mükemmel olurdu yaşlılar ve elinde yükü olanlara kolaylık olurdu.belediyeden ricam bunun değerlendirilmesi

A
Abdullah Alakuş
bir yıl önce

Erkmen baraj gölüne 4 Kasım günü sabah saat 9 da gittim. Araçla giriş kapısına kadar gelip arabayı bırakıyorsunuz ve sol taraftan yaklaşık 200 metre yürüyerek gölün oraya varıyorsunuz. Buraya kadar olan yere çocuklar aileler gidebilir gölün önünde ve etrafında oturulup birşeyler yenilip içilebilir. Ancak yürürken sol tarafta keçi ağılı var, orda ve gölün etrafında köpekler var dikkatli olmak gerekir. Gölün etrafı malesef temiz değil heryerde poşet şişe vb. çöpler var. Benim gittiğim tarih ve saat itibariyle soğuktu. Sabah sporu maksadıyla gittim. Gittiğimde havanın ısınmaya başlamasıyla gölün üstünde buharlar kalkıyordu ve bir kahve içmek için durdum ellerim üşüdü. Onun için bu tarihlerde gidecekler için eldiven bere ve atkı almanızda fayda var. Afyon'da doğal gezecek yer arıyordum en yakın burayı buldum. Yaklaşık 4 km. patikada yürüdüm.İleri gittikçe çok güzel manzaralar vardı.Muhtemelen benim kadar ileriye ve yukarı çıkan olmamıştır.Agaclarin arasında kuş ve su sesleri ve tırmanışlar çok güzeldi. Küçük şelale ve mağaralar vardı.Vadinin içinden yukarıya tırmandım ancak tek gitmemek lazım ben tek gittim ve ilerledikçe bir ürperti geliyor.Bazi yerlerde uçurum tarzı yerler vardı. Hiçbir insan yoktu bu kötü bir durum. Çok güzel doğa manzaraları vardı. Tırmandıkça daha da ileriye gitmek istiyor insan ama artık dönmem gerekiyor diye düşündüm ve 4 km ile yürüyüşü tamamladım.Video ve fotoları yüklüyorum en yakın zamanda tekrar gitmeyi planlıyorum.İleri gittikçe ve yukarı tırmandıkça hava dahada soğuyor.Buna göre yedek kıyafet ve kaymayacak ayakkabı ile gitmekte fayda var.Afyon merkezde böyle bir doğa yok sanırım.

Y
Yunus Kuruçay
bir ay önce

Doğal güzellikleriyle dolu bir yer. Gelirken 2 sandalye atıp çay kahve içilecek yerlerden birisi. Kıyı yürüyüş yerleri tehlikeli, çocuklar için uygun değil.

E
E. Duman
bir yıl önce

Görülmeye değer bir yerdir. Doğa tutkunları için göletin yanında tepenin kenarından toprak yürüyüş yolları vardır. Gölet de gayet temizdir, sadece tam tersi tarafa baktığınızda aşağıya inen yerde çok fazla çöp var, temizlenmesi gerektiğini düşünüyorum. Arabayla girilemeyen sadece 320 metrelik bir yürüyüş yolu var, oraya kadar arabayla gidebilirsiniz.

G
Gülşah
2 ay önce

Kalabalık değil,kafa dinlemek için çok sakin bir yer,balık tutabilirsiniz.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.