Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
İstanbul'un yanı başında günü birlik girilebilecek bir yer ben iskeleden atlıyorum. Yüzme bilmeyen boğulur. Birde kayalara gelirseniz resimdeki gibi kurtulursanız şanslısınız. Benim hoşuma gidiyor 😀😀😀
UZAK DURUN!!! Yan tarafında bulunan caddebostan plajı kalabalık diye buraya gelmek zorunda kaldık ama gerçekten geçirdiğimiz her saniye için pişmanız. Deniz girilemeyecek kadar kirli ve taşlı 15 dk girebildik vücüdumda tepeden tırnağa heryerimde kesikler var. Ben girerim hiç bir yerimde kesik olmaz yada ben bu su kirliliği yüzünden hasta olmam diyen var ise lütfen bana haber versin kendisiyle görüşmek isterim.
Berbat çok pus ve rezalet istanbulda yaşanacak yer diyorlar ya yetkililer ya ilgilenin yada birine peşkeş cekinde yaşanacak ve denize girilecek yer olsun hep cepe olmaz biraz halka hizmet sizi biz getirdik adam gibi hizmet yoksa iade yapariz tamamen pislik
Öncelikle deniz bakımsız sahili oldukça kirli. Deniz kumlu değil taşlı (deniz ayakkabıları şart) Deniz kenarı yosunlu, plajda yer yer çöp var. Elbetteki insanlarımız sayesinde. Şemsiye ☔ 10 tl şezlong 10 tl. Plaja giriş ücretsiz. Cankurtaran var, Beltur'a ait büfe var. Ayrıca denize girenler için duş ve wc mevcut. Engelliler için erişilebilir değil. Plajın hemen arkasında bisiklet 🚴 ve yürüyüş yolu var. Çimenlikler oturulacak kadar temiz ce sakin. Hafta sonu kalabalık.
Ne kadar amele tipli gençler ve kezbanlar varsa hepsi oradaydı sahil taşlı ve berbat temizlik sıfır hiç beğenmedim yazım ibb ye
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.