Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Coğrafya olarak çok güzel ama sezon içerisinde çok kalabalık oluyor. Ben kişisel olarak yaya bandına giren motorsiklet, iki ve üç tekerlekli bisikletlerden çok rahatsız oldum. Esnafın kapı önünde içeri davet şekli bazen çok rahatsız edici olabiliyor 🥺En çok rahatsız olduğum konu ise özellikle yemek yedikten sonra bizde kart geçmiyor denmesi ve neden önceden söylemiyorsunuz, belki nakit taşımıyorum dediğinizde sorsaydın denip, biraz hakkınızı aramaya çalıştığınızda üzerinize yürüyerek itip kakmaları🥺🥺🥺Örnek vermekte sakınca görmüyorum çünkü bizzat yaşadım, Aydın pilav evi. Kesinlikle tavsiye etmiyorum, yediğinize bin pişman olursunuz. Tabii ki tercih meselesi gitmek isteyenlere afiyet olsun ama mutlaka önceden kart geçiyor mu diye sorun yoksa yemek yerine başka bir şey (dayak,azar,hakaret vb) yiyebilirsiniz 😎😁Çok rahatsız olduğum iki konu daha var. Birincisi kesinlikle araç park yeri yok, bulmakta imkansıza yakın, ikincisi ise esnafın inanılmaz boyutlara vardırdığı kaldırım işgalleri🥺O hale gelmiş ki kaldırım masalar yüzünden tamamen dolu ve sokakta yürümek zorunda kalıyorsunuz, çok tehlikeli bir durum 😳😲Hep mi kötü şeyler var tabii ki hayır, çok güzel bir coğrafya, inanılmaz bir gün batımı, iyi yüzme bilmeyenler için dalgasız ve sığ bir deniz var. Hele köyleri (Turan köyün, Ormanlı, Ocaklar, Tatlısu vb) çok güzel..
Çok güzel bir sahil. Sezon açılınca daha canlı, kapanınca daha sakin bir yer oluyor. İnsanlar ve sokak hayvanları bir arada. Yerel halk da hayvanlara sahip çıkıyor. Zaten yerlilerin çoğu emekli. Bölgede yaşam sessiz ve sakin. Özellikle istanbul kaosundan kaçıp gelenler huzur bulacaktır. Sahilde yol boyu mekanlar var. Denize sıfır mekanlarda bir şeyler yiyip içmek mümkün. Maalesef bazı türden insanlar yerlere çöplerini atabiliyor. Kışın bakıyorum denizde çöp yok. Yazın bakıyorum sahilde kayaların kenarı çöp dolu. İnsanlar çok utanmaz ve eğitimsiz. Dışarıdan gelip evinize çöp atıp gittiklerini düşünün. Bir de normalde burada trafik yok. Sakin bir yer. Sezonda yoğunluk oluyor haliyle arabalar da her yere doluşuyor. Erdek çok küçük bir yer. Her sokağa arabasıyla girmeye çalışanlar oluyor. Biraz uzak yerlere park edip yürümeyi deneyebilirsiniz. Ve lütfen kornaya basmayı bırakın. Ne zaman kornaya basan birini görsem kendisini ya istanbulda ya da bursada zanneden bir plaka oluyor. Çok eğreti duruyorlar.
Güzel gün batımı olan bir sahil.Hava Çok rüzgarlı olabiliyor . Sahil başlangıcında mekanlar ileriye doğru gidince pazar gibi bir alan da var . Güzeldi ben beğendim fakat belediye daha çok çalışmalı
Gün batımı için yürüyüşe gelmiştik, bayram olmasına rağmen fazla kalabalık değildi, gezerken keyif aldık, Ocaklar’da çok rüzgar vardı ama burada hiç yoktu bu nedenle gündüz denizi de güzel olabilir
Bursa Gemlik’ten Avşa adasına gitmek için erden ten feribota binmek amaçlı mecbur uğradığımız bir durak oldu. Bizim küçük kumlaya benzettim tıpkı güzel sahil şeridi var akşam gezmek için güzel biz oradayken gündüz ve sıcaktı sahilde bi cafede kahvaltı yaptık. Bir gün tekrar gelip uğrayacağım bir yer oldu.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.