Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Denize girmek için erdek e gittik gitmez olaydık.. kum çöp dolu Deniz yosun ve denizanası dolu.. hiç kimse tarafından temizlik yapılmıyor suyu da çok pis hiç tavsiye etmiyorum..
Geçen yaz gitmiştik arkadaşımla. Okadar temiz değil ama suyun içinde bulduğum bu kabuklar ve yıldız çok hoşuma gitmişti. İdare eder ama ahım şahım birşey beklemeyin. Arya beach gitmiştik. 1 şezlong şemsiye 550 idi. Bu sene kaç olur bilmem.
Bilhassa doğal güzellikleriyle öne çıkan plaj. Biraz kalabalık ama halk plajı olduğundan hayli anlaşılabilir bir kalabalık bu. Her bütçeye uygun yemek mekanları var, günü birlik apart opsiyonları da mevcut.
Ben plaj değilde sahil yolu olarak değerlendirmek istiyorum. Kesinlikle çok güzel bir sahil yolu. Ağaçların arasından yürüyorsunuz. Yorulduğunuzda oturup dinlenebileceğiniz banklar mevcut. Hemde ağaç gölgesinde. Bu sene olsa gerek musilajdan dolayı deniz ve kumsal çok temiz değil. Kısaca Sahil kasabasının sahil yolu ve epeyce uzun. Sahil boyunca bisiklet yoluda mevcut.
Erdek merkezden yürüyerek varılabilen güzel bir plaj. Suyu güzel. Öğleden sonra kalabalıklaşıyor maalesef. Kıyafet değiştirmek için kabin bulunuyor ama maalesef tahtalara idrar kokusu işlemiş cidden
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.