Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Erdek halk plajında, halka sunulan duş ve kabinin hali, çöplük ve pislik içinde. Ücretsiz bi şekilde sağlanması gereken yer bu şekilde, insanlar mecbur ücretli yerlere gitmek zorunda kalıyor.
Temiz plaji var. Manzarasi cok guzeldi. Cevredeki isletmelerden alisveris yapmamaya calisin fiyatlar abarti.
Çok doğal,suyu temiz,sakin,havası güzel,yaşanılası bir cennet.
Deniz yosun temizliği yapılmalı, çer çöp aşırı derecede çöp kovası koyulmuş resmen ama burası yazlık bir memleket yetersiz kalıyor hâlâ farkına varılmamış yetkililer duyarsız kalıyor bu durumlara, ona keza şehir içindede aynı şekilde, insanlarımız çok pis yiyip içtiğini kumsalda bırakıyor böyle edepsiz terbiyesiz insanlar ile çok sık rastlaştığımız bir memleket oldu Erdek
Ilk defa Erdek Halk Plajına gittim(4.6.24), Sahil çok kötü bi durumda heryer çöp dolu insanlar çok duyarsız.Duşlar çalışmıyor yakında giyinme kabini yoktu lavabo yoktu . Deniz bu dönem pek iyi değil çok fazla deniz anası ve yosun vardı.Karadenizden geliyorum ve Samsunda sahil boyu Wc/duş/giyinme kabinleri var. 2024 yıllında bunlar neden mümkün olmadığını bilmiyorum.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.