Plaja doğrudan erişim, teras ve barbekü imkanları sunan sade otel.
Yorumlar
Google Yorumları
WC'leri olmayan bir yere gitmek istiyorsanız gidin buraya hijyen sıfır wcler 90lardan kalmış klozetler alaturka yok ve en sonda 10 yıl önce temizlenmiş herhalde.. odalar primpis ufacık odalar yataklar kokuyor nevresimler kokuyor oda kokuyor buzdolabı diye birşey var kokuyor odanın içinde klozetin üstüne duş başlığı koymuşlar saçma sapan birşey denize giderken Kaynar su vardı geldik soğukmutfak diye saçma sapan bir yer var görgüsüzler oturup kalkmıyor oradan müdahale eden yok çamaşır makinesi yok... Çok güzel olabilecek yer per perişan halde..odada pire varmış yemiş sabaha kadar sabah erkenden kaçtık. Bir kaç lira fazla olsun temiz olsun. Burayı asla tavsiye etmiyorum.
Odalar iğrençti çarşaflar yastık kılıfları leş gibiydi banyo tuvalete hayvan bağlasan durmayacak durumdaydı bir tez kendini hiç mi yenilemez yenilemeyi geçtik hiç mi temizlik yapılmaz kesinlikle tavsiye etmiyorum
Cumartesi ve pazar günü askeri kampta tatil yapacağımız için oraya en yakında bulunan abant pansiyonda kalma kararı aldık. Temizlik sıfırdı. Çarşaflar aşırı pisti ve yeni çarşaf istediğimizde de yine aynı pislikte ve lekeli çarşaflar geldi. Odalarda örümcek ağları vardı. Buzdolabının içi aşırı pisti
Köpek kulübesiyle aynı eş değerde olan bir yer yataklar leş gibi , duş başlığı yoğurt kabından yapılmış gibi , odalarda örümcek ağına takılma ihtimaliniz çok yüksek
Genel olarak temizlik çok kötü odalar da söyledikleri gibi değil berbat odalarda yatak çarşaf temizliği hiç yok iki gün kaldık kötüydü ortak kullanım alanı mutfak fakat bir sıcak su bile kaynatamadık o derece çaydanlık yoktu olan da kullanılmayacak şekilde alınan para uygun olabilir ama memnun kalmadım bir daha asla gitmem ve tavsiye edilecek yer değil.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.