Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Araç ile giriş ücreti 100 TL, aracsiz giderseniz kisibasi 30 TL. Bence ücret maküldu, derenin kenarında ağaçların altında doğanın içinde mangal yapabileceginiz ender yerlerden. Biz cok beğendik tavsiye ederim ancak bayram ve haftasonlari aşırı kalabalık oluyor bilmenizi isterim.
Dere kenarında hoş bir mekan. Hafta sonu çok yoğun oluyor. Hafta içi gitmenizi tavsiye ederim. Masalar, tuvalet, çeşme ve mescit mevcut. Küçük bir çocuk parkı var ancak yıpranmış durumda. Hafta sonu kesinlikle önermiyorum, insanlar iç içe oturuyor, ortam rahatsız edici olabiliyor. Yerde ateş yakmanız yasak, ızgara yapacaksanız mangalınız yanınızda olmalı.
Giriş ücreti araç ile 100 ₺. Su kenarında banklar var. Kamp sandalyesi ile su içinde oturulabilir. WC imkanı var ancak yeterli değil. Aracınızı su kenarına kadar getirme şansınız yok zira yürümek için de yol yok. Onun harici keyifli bir yer. Mangal serbest. Temizlik anlamında çok da kirli değil
Görevlilerin denetiminde, ailece piknik yapılabilecek, alkollü içeceklerin kısıtlı olduğu, huzurlu, manzarasıyla geniş alanıyla rahat bir haftasonu geçirilebilecek emniyetli bir bölge. Biz çok huzurlu bir gün yaşadık.
Mekan güzel ama bakım pek yok. Yine de piknik için kesinlikle öneririm. Giriş ücreti 100tl biraz pahalı bence.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.