Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
100tlye böyle lezzetli kahve içebileceğimi düşünmezdim ilk gittiğimde şüpheliydim ama espressonun tadı, çalışanların güler yüzlüğüğü şaşırdım tebrik ederim herkese de tavsiye ederim.
Harika bir mekan. Kahveleri çok lezzetli, aynı zamanda işletme sahibi de çok samimi ve hoşsohbet bir insan. Mutlaka gidip bir kahve için, fırsatınız olursa kendileriyle sohbet edin tanışın. Fiyatları da çok uygun tavsiye ederim.
Karacabey’e gittiğim zaman sık sık uğradığım şirin bir mekan, sıcak ve soğuk kahveleri gayet başarılı.
Mükemmel kahve lezzetlerinin bir araya toplandığı tek yer, sıcak aile ortamı ve güler yüzlü hizmetiyle kesinlikle tavsiye ederim. Kalite asla tesadüf değildir
Google haritalar saatini ayarlamamis arabayla geldik uzun yoldan sözde, kapalı. Saatlerine güvenmeyin
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.