Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Gerçekten harika bir yer. Daha önce neden hiç gelmedik diye hayıflandık. Doğalgazlı barbekü alanı mevcut ve kilo başı ücret (Eylül 2025'de 50₺) ödeyerek kolay bir şekilde mangal yapabiliyorsunuz. Cami, WC, soyunma kabini gibi hizmetler mevcut olsa da duş başlıkları çalışmıyordu. Deniz harika, yosun ve kaya çok çok az. Denize paralel kayalıklar dalgaları kırdığı için hava ne kadar rüzgarlı ve dalgalı olsa da adeta havuz gibi bir suda yüzüyorsunuz. Tesis içerisinde çok sayıda kamelya ve bank mevcut. Ayrıca çocuklar için birkaç noktada çocuk oyun alanları mevcut. Giriş için 250₺ ödedik ama neye göre aldıklarını bilmiyorum. 2 yetişkin 2 çocuk (7 yaş altı) olarak giriş yaptık. Sezon sonu olduğu için Pazar günü olmasına rağmen neredeyse bomboştu. Bundan sonra yüzmek için olmasa da piknik için kesinlikle tekrar giderim.
Çok güzel mekan, ancak İstanbullu gözünü ve midesini doyurmaya çok sever, restorant bölümünün sezonluk olması kötüydü, tamam mesire alanı yapmışsın güzel de o restorant binası neden sezonluk arkadaş
İstanbul’a yakın kafa dinlemelik güzel yerlerden biri. Deniz tesisin uzun süredir kapalı olmasından kaynaklı pisti ancak temizleniyordu. Piknik alanları düzenli, ailecek vakit geçirmek için ideal. Hafta sonu biraz kalabalık olsa da genel olarak Keyif geçirebileceğiniz bir yer
Gerçekten gelinecek güzel bir yer, bundan sonra başka yerde denize girmem her türlü imkan var. Restoran, duş, WC ve mangal sadece havlu ve piknik çantasi ile gelmek yeterli, yalnız restoran ve şemsiye- şezlong çok pahalı, teşekkürler beykoz belediyesi.
Ailecek piknik için geldik gerçekten çok beğendik. Giriş otomobil için 150 TL ücreti var onun dışında bir ücret ödemedik. Tavsiye ederim
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.