Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Az mercimek ve işkembesini denedik. İşkembe güzeldi ancak mercimek standarttı. Fiyatları gayet iyiydi. Arap tava bomboştu, bir de 560 liraymış açıkçası zinhar denenecek bir şey değil. Islama köftesi güzel, aroması güzeldi ve 480 lira bir tık yüksek geldi ama normal kabul edilebilir. Kaymaklı kabak ve sütlaç yedik. Her ikisi dr gayet güzeldi, fiyatları da normaldi sütlaç 180, kabak 280 lira. Eker ayran 330 cc 100 lira bir tık yüksek ama kabul edilebilir, erik kompostosu güzeldi ama 180 liralık bir güzellik değil açıkçası. Özetle seçilerek yemek yenilirse iyi bir mekan.
Islama köfte, kadayıf ve ekmek kadayıfı ve erik suyu tercih ettik. İkram olarak biber ezmesi, salata ve çay sunuluyor. Islama köfte sevenler için konuşuyorum, ekmek güzel ıslanmış ve çıtırdı. Köfteler biraz elastik kıvamda ama kötü değildi orta diyebilirim. Islama sevmeyenler zaten sevmez, ekmekte ağır ve mide hoplatan yağ tadı var. Erik suyu için çok beğendim. Tatlıların şeker oranı dengeliydi komaya sokar cinsten değil. Çay üzerinde çalışılması. Garsonlar gayret gösteriyor.
Etli ya da normal aşçı tabağı oldukça başarılı; malzeme kalitesinin yüksek olduğunu düşünüyorum. Yemek öncesinde servis edilen sos ve salata da oldukça lezzetli. Çorbaların kalitesi zaman zaman değişkenlik gösterebiliyor; bu, tek eleştirim diyebilirim. Patlıcanlı kuzu sarma favori yemeklerimden biri. Güveçte servis edilen yoğurtlarını da şiddetle tavsiye ederim. Tatlı olarak ise kapanışı kabak tatlısı ile yapmak kesinlikle doğru bir tercih. Fiyatlar biraz daha makul olsa benim için kusursuz bir deneyim olurdu.
Güzel bir esnaf lokantası. Tattığımız herşey çok lezzetliydi. Fakat kabak tatlısına ayrı bir parantez açmak gerekir. Bu yaşıma kadar kabak tatlısı yememişim meğer.Muazzam lezzetli.Fotoğraftaki et yemekleri de oldukça lezzetli ve etler ağızda dağılıyor. Bulgur ve beyaz pilav ise daha lezzetli yapılabilirdi . Bunun yanında pilav ve makarna çeşitlerinin bir tabağının 120 lira olması kabul edilebilir bir fiyatlandırma değil.
Sapanca'yı ziyaret edenlerin mutlaka uğraması gereken, lezzetli ve çeşitli menüsüyle öne çıkan popüler bir nokta. Lezzetler ve Mutlaka Denenmesi Gerekenler: • Yemek çeşitleri oldukça fazla ve hepsi lezzetli. Özellikle köftelerini çok beğendik. • Görseldeki kendine has lezzeti olan pilavı mutlaka deneyin. • Bardakta sunulan komposto gayet güzel ve ferahlatıcı. • Tatlı olarak ise, efsaneleşen kabak tatlısını kesinlikle yemelisiniz! Yoğunluk ve Hizmet Uyarısı: • Özellikle Pazar günleri epey yoğun oluyor ve bu yüzden maalesef biraz sıra beklemek gerekebiliyor. • Yoğunluktan kaynaklı serviste küçük aksamalar yaşanabiliyor.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.