Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Kahvaltı şahane, hizmet güleryüz şahane, ortamın atmosferine söyleyecek laf bulamıyorum zaten dere sesi kuş cıvıltısı ve doğa severler için harika bir mekan bahçenin her bir köşesi öyle güzel tasarımlanmış ki fotoğraf çekinmeyi sevenler için her köşe bir fırsat fiyatlarda gayet uygun teşekkürler Efteni Değirmendere Ailesi😇
Şöyleki aslında çok güzel bir yer lakin ve salash bir mekan ben böyle mekanları cok severim lakin daha önce bir çok dere kenarı mekana gittim malesef bu kadar bakımsız gözükmüyordu. Aslında temiz bir mekan ama nedense ilk görünümü bakımsız ama lezzetleri on numara idi hamburgerini çok beğendim koftelerini kendileri yapıyorlar , çok kısıtlı vaktimiz olduğu için alabalık deneyenedim ama bir dahakine balık denemeye gideceğim .. dediğim gibi temiz bir mekan çalışanları çok ilgili teşekkür ederiz.
Tur ile gittiğimiz bir yer. Mekan gayet güzel. Menü üzerinden anlaşılmış. Fiyat makul ve doyurucuydu. Dış kısımda küçük bahçe ve hayvanlar var. Güvercinleri biraz daha dış kısma alabilirlerse daha hoş olur. Kesinlikle tavsiye ederim.
Turla geldik, şirket ödedi, bu yüzden yemeklerin fiyatlarını bilmiyorum. Yemekler çok lezzetli. Ortamı tarif etmek imkansız, harika bir yer. Ziyaretçiler için her şey ruhla yapılmış.
Sat 10.30 da geldik kahve içmek için. Bir masa vardı kahvaltı yapan müşteri olarak. Masalar sandalyeler pis ve ıslaktı, kendimiz bez bulup sildik. Sabahtan masaların sandalyenin silinmesi gerekirdi.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.