Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Özellikle hafta sonları piknik yapılmaya gelinen yer. Ama gelenler çöpünü bırakıp gittiğin için pislik yuvası. Çökme karavanların kaldırılması iyi olmuş. Gün batımı izlemeye değer. Denizi gerilecek kadar değil.sığ ve yosunlu.
Karavanla konaklama yapılır, deniz sığ ve yosunlu kıyıda günübirlikçi ziyaretçilerin bıraktığı çöplerden geçilmiyor.Uzun bir kumsalı var .Kumsalın Edincik tarafında tekne suya indirilebilecek bir yer var.Kumsalın arkasındaki geniş kaldırım gece gündüz yerel halkın masalarını atıp çay keyfi yapabildiği gölge yerlere sahip
Plaj kum, deniz dalgasız. Çocuklu aileler için güzel ama Plaj çok pis ve koskoca kumsalda tek bir duş var. Wc veya soyunma kabini yok. Yakındaki bir işletmeden ücretli faydalanabiliniyor. Belediyenin burayla ilgilenmesi lazım.
Etrafında y üzülecek başka yerleşkeler varken gereksiz yüzmek akşam vakti çay mangal sohbet muhabbet için güzel
Plaj pis denize girilmez duş vb yok ama kamp yapılabilir
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.