Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Gerçekten yediğim en lezzetli yemeklerden. Annemi kaybedeli 2 sene oldu ilk defa sanki onun yaptıgı bir yemekmiş gibi hisettim. Eren bey çok ilgili çok mütevazi bir insan. Temizliğe denilecek hiçbirşey yok tabaklar kaşıklar cam gibi kendimi görüyordum resmen. Bu güzel işletmeye çok teşekkür ediyorum. Ellerinize sağlık
Kanka ücret farkı almadan evime getirdiler valla kral hareket Yemeklerde çok güzeldi eda ablam eline saglık
Mükemmel bir müessese çalışanları güler yüzlü yemekleri mükemmel
Her gün sipariş veriyoruz yemekler oldukça lezzetli ve fiyat olarak çok uygun porsiyonlar da doyurucu. Firma sahipleri de çok güleryüzlü. Teşekkür ederiz 🙏🏻
Çok güzeldi isminin hakkını verecek kadar iyidi anne yemeklerini aratmadı öğle arası ve kahvaltı için birebir çeşitlilik
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.