Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Düzce Ekmek Teknesi – Atom gibi lezzet, samimi bir aile işletmesi! İstanbul’dan Ankara’ya giderken “yolda değişik bir şey yiyelim” dedik ve kendimizi Düzce Ekmek Teknesi’nde bulduk. Daha önce tam 6 yıl Mudurnu’da hizmet vermişler, ardından Osman Bey Düzce’de devam etmeye karar vermiş. Yorumlar ve Google puanı dikkatimi çekti; özellikle herkesin “ATOM’u mutlaka deneyin!” demesi merakımı iyice kabarttı. Hemen haritayı açtık, bastık gittik. 😄 Küçük, salaş ama sıcacık bir aile işletmesi. O gün Osman Chef yoktu ama onun tatlı annesi Emine Teyze ve babası Yaşar Amca oradaydı. Meğer burası eskiden bakkalmış gerçi halen bakkal kısmı var.Emine Teyze’nin nefis Akçaabat köftelerini pişirip satarmış Yaşar Amca. Sonra oğulları Osman Chef de bu işe gönül vermiş ve “aile boyu lezzet” böyle başlamış. 🍞❤️ Biz eşimle Yaşar Amca’ya “O meşhur ATOM’lardan istiyoruz!” dedik. İçinde sucuk, tavuk pirzola, Akçaabat köfte, bonfile, kaşar ve domates var. Okurken “hepsi bir arada olur mu ya?” diyorsunuz ama... OLUYOR! Hem de nasıl! 😋 Ne sucuk köftenin önüne geçmiş, ne tavuk bonfilenin... Her şey o kadar dengeli ki ısırdıkça lezzet patlıyor! Biz karafırın ekmeği tercih ettik, tazecik ve çıtır çıtırdı. Yanına bir de Emine Teyze’den turşu biber istedim, ohh mis gibi tamamladı. Ayranı da ikram etmek istediler, biz “yok, zahmet olmasın” dedik ama... dayanamadık, içtik tabii! 😄 Tabii ki fiyatını da ödedik 😉 Bu arada Emine Teyze’nin çayı da demlenmişti, ama maalesef zamanımız kalmadı. İçemeden yola çıktık ama çay aklımızda kaldı, o mis kokusu hâlâ burnumda ☕ Ufak bir not düşeyim: ATOM biraz daha bol olabilir, bir de kaşar tam erimiş olsaydı “tam puanlık” olurdu. Eminim Osman Chef gelince o detaylar da tamamlanacaktır. Yaşar Amca belli ki biraz “idareli” davranmış 😄 Ama lezzet, samimiyet, fiyat-performans dengesine gelirsek… Fiyatlar çok çok uygun! Bu kaliteyi bu fiyata bulmak zor, o yüzden kesinlikle uğramaya değer. Son söz: Umarım bir dahaki gelişimizde her şey tam oturmuştur çünkü bu aile gerçekten bu başarıyı sonuna kadar hak ediyor. Google’daki yüksek puanlar kesinlikle tesadüf değil 👍
Yol üstü restoran ararken Google Maps yorumlarına bakıp uğradım, iyi ki de gelmişim. Atom denilen ekmek arası gerçekten çok lezzetliydi. Fiyatı da çok uygundu. İşletme sahibi Osman Usta’nın da sıcak karşılaması, sohbeti ve ilgisi ile güzel bir mola oldu. Sadece karnınızı doyurmak için değil, bir çay içip güzel bir muhabbet etmek için de uğranacak bir yer. Yolum düşerse değil, yolumu özellikle düşüreceğim bir yer. Tavsiye edilir..
Bir davet için gittiğimiz Düzce’de gece klasiği olan kokoreç yemek için yer ararken yaklaşık 700 yorumda 5 tam puan alan işletmeyi görünce inanamadım. Denemeden olmaz diyerek 2 aile çıktık yola. Vardığımızda görüntü acaba mı dedirtti ancak hem işleten ailenin hoş sohbeti hem de ustanın bilgi, ilgi ve alakası ile kokoreçten vazgeçip atom denedik. Böyle bir lezzet bu fiyata olamaz. Ayrıca çocuklar için de kendi köftelerinden ikram ettiler sağ olsunlar. Sadece tuvalet kısmına biraz özen gösterilmesi gerekiyor aile olarak gelenleri ne kullanabileceği bir tuvalet değil malesef. Bir de atomun içindeki kaşarı ızgara eritip konulursa zaten mükemmel olan lezzet daha da yukarı çıkacaktır diye düşünüyorum. Her şey için teşekkürler elinize emeğinize sağlık. Tekrar geleceğimizden emin olabilirsiniz. 👏
İnanılmaz lezzetli. İnanılmaz hizmet. İnanılmaz ucuz . Kaliteli yemek . Kaliteli hizmet . Kaliteli yöresel. Atom yemeden kesinlikle ayrılmayınız . Köfte denemeden kesinlikle ayrılmayınız. Tavuk için ben bir fırsat bıraktım . Bir daha gelirsem kesinlikle deneyeceğim . Çok lezzetli. Allah bereket versin . Bizim vaktin geldiğinde çıkmak zorundayız . Yemek bitmedi için hemen bize paket yapıyorlar . Su ayran koyuyorlar . Çok samimi davranıyorlar . 5 yıldız tavsiye ederim .
Mudurnu'yu gezerken, Google yorumlarını okuyup, yemeğimizi burada yiyelim dedik eşimle. Kokoreç, köfte ve atom'u denedik. Ellerine sağlık, hepsi çok lezzetli. Ama ondan ayrı bir kaç şey daha var. Misafir ağırlar gibi, çay ikramları, ayran ve sudan ücret almamaları, ve tatlı ( baklava) ikramları. Pek çok övgüyü hak ediyorlar. Işlerini daha da ilerlemelerini diliyorum. Etrafımdakilere tavsiye edeceğim bir işletme. Osman Bey, Mudurnudaki 27 ayın, 27 yıla varması dileklerimle, başarılar ve hayırlı kazançlar dilerim.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.