Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Sahil yolu yürüyüş için harika. Çok güzel merdivenle çıkılan 8-10 kişilik loca tarzı ahşap mekanlar var deniz kenarında...Çok başarılı...
Ailece gidile bilecek harika bir yer ama iki üç yıl önce daha güzel ve geniş alana sahipti iki yıldır metro çalışması nedeniyle alan bayağı bir daralmış durumda metro çalışması bittiğinde daha güzel geniş ve erişilmesi kolay bir hale gelecektir inşaallah
çocukların getirildiği bir yerde tuvalet yok... belediyenin parkında sahilinde ücretli tuvalet var ama kapısı kapalı keyfine göre açacak da çocuğu götüreceksin. darıca belediyesi sahil boyunca 1 tane ücretli tuvalet koymuş oda kapalı
Gayet sakin ve sakik bir park ve çocuk bölümü için gayet güzel yer ayrılmış ekstra sunulan belediye restoranları gayet güzeldi piknik yapmalık özel ortamı bulunmakta. Memnun kalınılacak bir park olarak yorumlanabilir.
Darıca Belediyesi'nin sahil kenarında yapmış olduğu kamelyalar termosunda çay kahve getirenler için ideal. Ayrıca belediyenin Hilal cafesinin fiyatları da makul çeşidi de bol Çoluk çocuk gelenler için oyun parkı mevcut. Ben şahsen beğendim
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.