Izgara, dürüm ve salata servis edilen, döneriyle ünlü 4 katlı büyük ve modern Türk restoranı.
Yorumlar
Google Yorumları
Bence Maltepe civarında lezzetli ve kaliteli döner yiyebileceğiniz yerlerin başında geliyor. Yıllardır gidiyorum çizgilerini hiç bozmadılar. Döneri lezzetli ve porsiyonları da doyurucu. Ayranı çok güzel. Çalışanlar saygılı, kibar ve hepsi de işinin ehli. Güzel ve lezzetli bir yemek yiyip, kaliteli zaman geçirmek isterseniz mutlaka uğrayın, pişman olmazsınız.
İftar için rezervasyon yaptırarak geldiğimiz restoranınızda yaşadığımız durum tam anlamıyla büyük bir hayal kırıklığı ve ciddi bir saygısızlıktı. Siparişimizi vermemize rağmen iftar saatinden sonra 1 saat beklememize ve sürekli çalışan arkadaşlara sormamıza rağmen yemeklerimiz masamıza getirilmedi. Biz 1 saattir bekliyorken daha 5 dakika önce gelen müşterilerin siparişlerinin servis edildiğini görmek durumu daha da kabul edilemez hale getirdi. Çalışan arkadaşa sorduğumuzda cvp veremedi.. Ramazan ayında insanların iftar saatine verdiği önem ortadayken bu kadar kötü bir organizasyon ve ilgisiz bir servisle karşılaşmak gerçekten düşündürücü. Bir restorandan beklenen en temel şey, müşterilere adil ve zamanında hizmet verilmesidir. Ancak restoranınızda bunun tam tersini deneyimledik ve oruçlu halde 1 saat bekledikten sonra yemeğimizi yiyemeden restorandan ayrıldık. Bu durum hem büyük bir mağduriyet hem de müşterilere karşı ciddi bir saygısızlık göstergesidir. Böyle bir hizmet anlayışıyla müşterilerin memnuniyetini sağlamak mümkün değildir. Yaşamış olduğumuz bu rezilliğin maalesef bir telafisi de yoktur.. (Olay bugun iftar saati yaşanmıştır. Hangi masada oturduk ve olanları belki kameradan izlemek istersin diye fotoğraf ekledim **sayın yetkili)
1,5 porsiyon döner yedim, üzerine de arasında dondurmalı havuç dilimi denedim. Döner gerçekten çok lezzetliydi. Döneri kesen ustayı özellikle izledim; işini bilen, ne yaptığını bilen bir usta olduğu çok belli. Etin kesimi ve pişirme dengesi çok iyiydi. Mekânda genel olarak keyifli ve güven veren bir deneyim yaşadım. Yolum düştükçe tekrar gelirim, gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
Güzel bir mekan arkadaş tavsiyesi ile geldik ve çok beğendik. Bir porsiyon iskender ve döner söyledik porsiyon biraz küçük ama iskenderin lezzeti kesinlikle muhteşemdi normalde ben iskender yedikten sonra doymaya yakın baygın bir tat oluşur yani yemek bayar ama bunda asla öyle bir şey hissetmedim o yüzden de çok beğendim tadı da müthiş. İçecek seçeneğin sınırlı olması bir tek sıkıntı onun dışında her şeyi beğendik.
Nezih ve keyifli bir atmosfer karşılıyor sizi. Döneri oldukça lezzetli tabi bu durum belli saatlerde yoğunluğa sebep oluyor. Öğlen saatlerinde ve akşam yemeği servisinde yoğunluk olduğunu gördüm. Yemeğin rafını çıkarmak için daha ara saatleri seçiyorum. Sakin ve huzurlu oluyor elbette. Servis öncesi salata lezzetli ve yeterli seviyede. Döner enfes. İşini disiplinle yapan ekibe ayrıca teşekkür etmek istiyorum. Elinize sağlık.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.