Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Hem nişan hem düğünümüzü yaptığımız ve çok memnun kaldığımız bu işletmede; öncelikle Mert beye ve diğer çalışan arkadaslara çok teşekkür ederiz...İnanılmaz sıcak ve yardımsever bir yaklaşımla her iki organizasyonda da bizi bir aile gibi görüp Nezih bir şekilde ağırladilar...Gösterdikleri ilgi alaka için çok memnun kaldık....Mutluluğumuzu bizimle paylaştıklarından dolayı tekrar çok teşekkür ederiz...Eğer bizim gibi bir organizasyon düşünüyorsanız hiç tereddüt etmeden tercih edebilirsiniz...
Çok sevdiğim bir yakınımızın düğününe katıldık. Oldukça güzeldi ortam beklediğimden çok iyiydi garsonlar çok iyiydi servis çok iyiydi. Tek kötü olan arka balkon tarafına çıkan kapı açık kaldığında Rüzgar estiğinde üşüdük.
Biz kınamızı da düğünümüzü de Doğapark Davet Düğün Salonunda yaptık. Genel olarak memnun kaldık. Hem fiyatı uygun hem de güzel bir salon. Önce nişanlım düğün için gösterdi bende beğenince kına için de orayı tutmak istedim. Mert bey bize çok yardımcı oldu teşekkür ederiz…
Salon yeni tadilat yapılmış gerçekten güzeldi ancak iki tane 17 yaşında cocukla garson diye servis yaptırıp gelinle damadın odasına içecek istediğimiz halde omuz ve burun büküp banane edasıyla kafasını çevirip sözde iş yapamaya çalışan kendi halinde bir yer. Bu güzelliği bu şekilde mahvetmemeliler. İşletmeye 10 puan hizmete 1 puan veriyorum.
Mahallemizin güzel, nezih, mekanlarından biri olan doğa park davet düğün salonunu kısa süre önce tecrübe etme fırsatım oldu Salon temiz personel güleryüzlü çözüm odaklı Fiyat olarak çok yerden çok uygun Benim tavsiyem şudur evinizle salon arasındaki mesafeye bakın davetlilerin büyük kısmı muhitinizden gelir ne siz trafik otopark derdine düşün ne insanları yorun Salon işletmecisi genç kardeşim mert beyi bulun.. Mert halleder
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.