Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Sesiz ve sakin yer Ekim ayında yazın sanırım kalabalıktır.
Büyükovadan sonra olduğu için içeride kalmış bir koy. Hemen sakinlik isteyenler hemde mağdur olmak istemeyenler için ideal. Deniz suyu harika. Çocuklar için uygun. Çabuk derinleşmiyor. Otopark sorunu yok. Plajın hemen arkasına arabayı koyuyorsunuz. Ücretsiz tuvaletler mevcut. Arkada yer alan işletmeler market fiyatı ile aynı. Mekanlar Abartılı bir fiyata sahip değil. Plaj kum, çocukların oyun oynamasına müsait. Koy tam U şeklinde dolması sebebiyle rüzgar ve dalga yok. Diğer koylardaki kalabalık olmadığı için daha sakin ve temiz suda yüzüyorsunuz.
Duş yok WC yok Otopark yok fakat arabayı park edecek boş alanlar var. İhtiyaç giderecek büyüklükte büfeleri var fiyatları güncel abartılı değil.Ben suya girmedim fakat eşim denizden sahilden memnun kaldı. Hafta sonu gitmemize rağmen bunaltıcı bir kalabalık yoktu. Yolları kıvrımlı ve dar olmasa değerlendirilebilir güzellikte.
Doğan lara bu sene ilk defa geldim. güzel. Burda deniz anası şuanda yok. denizi biraz derin ama güzel. Sakın yer arayanlar için ideal. Biz sakın koyları tercih ettik.yollar biraz virajlı.yiyecek ve içecek alâ bilecek yer var. Sadece duş yok. Çadır yapan çok insan vardı.
Çok temiz güzel ve huzurlu bir köy. Denizi de harika. Erdeğin yerel ürünü olan kırmızı soğanlar örgülü bir vaziyette burada satılıyor. Yaklaşık 3-4 kg lik bu örgüler kış boyunca dayanabilir fiyatı 2025 Ağustos başı 200 TL idi... Köy cami yanındaki çay bahçesine ise kesinlikle gitmeyin zira başınız durup dururken belaya girebilir.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.