Dino Coffee Bakery
Geri
Kafe

Dino Coffee Bakery

Bankalar Sk. NO:4/C 3.5 (84) ~60 dk
Kafe
Family Restaurant
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Dino Coffee Bakery 2
Dino Coffee Bakery 3
Dino Coffee Bakery 4
Dino Coffee Bakery 5
Kültür, Bankalar Sk. NO:4/C, 81000 Düzce
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

E
Emir KÖKSAL
7 ay önce

- yıldız olsa onu verirdim ömrümde böyle kötü welcome görmedim. Bizi oturttular en uçtaki masaya siparişimizi almaya gelmediler bile bizimle aynı kaderi paylaşan bir hanımefendi deyim yerindeyse can çekişti neredeyse garson gelsin diye neyse bu kadar seramoniyle gelen garsonumuzun çocuğu ölmüş sanırım (!) bu nasıl bir asık suratlılıktır kesinlikle kafenin personel kadrosunu değiştirmesi yahut maaşlara zam yapması gerekiyor personelleriniz mutsuz ve misafirlere iğrenç davranıyorlar. Kahve geldi şimdi kahveyi de beğenmedim böyle caramel machiato mu olur ……. ( nokta olan yerde küfür yazdığını hayal edin) özür dilerim ama gerçekten kötüydü ya düzceyi güzelleştirmek için her işletmecinin bunlara dikkat edip ona göre hareket etmesi gerekiyor bence.

a
aylin abdirkaya
9 ay önce

Uzun zamandır müşteriyi böyle güzel karşılayan ilgilenen bir işletmede oturmamistim. Gerçekten çok hoşuma gitti. Cok teşekkürler ederim

M
Merve Sonmez
11 ay önce

Dışarıdan atmosfere güzel görünüyordu değişiklik olsun diye oturalım dedim. Dino waffle söyledik ama maalesef beğenmedim. Hamuru çok yağlıydı beni baydı,çilekleri taze değildi her halinden belliydi. Böyle artık çilekler durur durur da kırmızıdan koyu kırmızı renk olmaya başlar ya o şekildeydi ve de yumuşamıştı . Ben yiyemedim. Kuzenim yedi. Tekrar gideceğimi düşünmüyorum. Bana hitap etmedi.

e
ezgi Emiral
3 ay önce

Her gelişimde aynı kalite ❤️ Özellikle tatlıları inanılmaz lezzetli, kahveler de çok özenli hazırlanıyor. Çalışanlar da çok ilgili ve güler yüzlü. Mekanın ferahlığı huzur veriyor ışıl ışıl… Düzcede favori mekanım tabii ki Dino ✨

M
Mustafa KÖSE
5 ay önce

Böyle Rezalet bir yer olamaz. Boş masa olmasına rağmen müşteri seçiyorlar ona göre oturtuyorlar. Mekan sahibi olmak adap edep ister bizde girince gördük ki edep adap olmayan bir mekan. Ben birşey kaybetmedim ama siz çok müşteri kaybettiniz bütün arkadaşlarıma çevreme bu rezalet yere gitmemesi için öneride bulundum bile.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.