Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Sadece erkeklerin oturduğu kocaman büyük bir kahve. Aileler yada kız arkadaşınla oturmak mümkün değil. Egsozt patlatan şahin ve akrobasi motorlar gırla. Yani bayanlara çok alışık bir yer değil gibi
Zaman zaman indirim kampanyası ile cazip fiyatları var. Biraz daha temizlik konusunda dikkat edilmeli ekmeklerin herkes tarafından ellenmesinin önüne geçilmeli.
Güzel ve hareketli oldu meydan. Bu sıcakta da bicibici muhallebi iyi geldi, çok lezzetliydi 😋😋
Bir meydan ancak bu kullanışsız olabilirdi meydan demekten ziyade açık hava kıraathanesi daha doğru olur. Meydanı kıraathane yapacaklarına yesil alan parkı yapsalardı herkesin yararına olurdu
Belediyenin daha da katkıları olacağını düşünüyorum ara sokaklara asfalt çalışmaları yapılmasını öngörüyoruz
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.