Yemyeşil bahçesi ve klasik yöresel yemekleriyle rahat atmosferli büyük restoran.
Yorumlar
Google Yorumları
Ataşehir Dedecan Ocakbaşı’na ilk kez deneyimlemek için geldik. Olumlu ve olumsuz yönleriyle detaylı deneyimim şu şekilde: 👍 ARTI YÖNLERİ: Kuşbaşı: Tek kelimeyle harikaydı! Lokum gibi yumuşacık, sosu ve lezzeti tam kıvamında. Üstelik ocakbaşı olmasından dolayı da masaya çok hızlı geldi. İçli Köfte: Porsiyonu oldukça büyük, lezzeti ve içi çok başarılıydı. Vale Hizmeti: Mekanın kendine ait bir otoparkı yok ama valesi çok koordineli çalışıyor. Aracı hemen alıp, çıkışta da hızlıca getirdiler, büyük kolaylık. 👎 EKSİ YÖNLERİ & GELİŞTİRİLMESİ GEREKENLER: Lahmacun ve Fırın Bekleme Süresi: Lahmacun ortalama bir lezzetteydi ancak masaya gelmesi çok ciddi zaman aldı. Sanırım fırın kapasitesi yoğunluğu kaldırmıyor; çevredeki diğer masalarda da fırın ürünleri için ciddi bir bekleme ve şikayet durumu vardı. Ortam ve Gürültü: Mekan aşırı kalabalık. Buna bağlı olarak ses seviyesi çok yüksekti, açıkçası otururken kendimizi çok rahat ve konforlu hissedemedik. Kafa dinleyerek yemek yemek isteyenler için biraz yorucu bir atmosferi var. Garnitürler: Masaya gelen ikramlar ve garnitürler standarttı, ekstra şaşırtan veya çok öne çıkan farklı bir lezzet yoktu. Özetle: Etlerinin lezzeti ve kalitesi için kesinlikle gidilir ancak sakin bir akşam yemeği veya hızlı bir fırın siparişi beklentiniz olmasın.
Genel olarak memnun ayrıldığımızı söyleyebilirim. Ancak yemeklerin lezzeti maalesef mekanın büyüklüğü yanında sönük kaldı. Öncelikle çalışanlara o o yoğunlukta güler yüzlü ve çözüm odaklı olmalarından dolayı teşekkür ederim. Ortaya gelen ikramlar ve içli köfteyi beğendim. Ancak adana kebap ve künefe için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Kebap kötü değildi belki ama garip olan bir şeyler vardı, dolgun bir yapısı vardı. Künefeden de margarin benzeri bir koku aldım. Sonrasında bizleri biraz rahatsız da etti. Belki çalışanların tavırlarından memnun olmasaydım daha düşük vermek doğru olabilirdi. Belki de çok yoğun bir günde gittiğimiz için yolunda gitmeyen bir şeyler vardı bilmiyorum. Belki bir daha yolumuz düşerse tekrar değerlendirme fırsatı bulabilirim.
Farklı zamanlarda farklı lezzetlerini deneyimledim. Genel olarak kebapları bence ortalama üstü lezzette. Hem sulu sulu hem de lezzeti çok iyi. Ciğeri ortalamaydı. Lahmacunu da ortalamanın bir tık üstü diyebilirim. Çiğ köftesi havalar soğuduğunda yapılıyormuş. Annem urfalı ve bence çiğ köftesi gerçekten urfa tarzındaydı. Buram buram isot tadı geliyordu. Şıllık tatlısı klasik bir tatlı. Çok da bir riski, bir numarası yok. Kendiniz de yapabilirsiniz. Genel olarak yorumum kebap ve çiğ köfte denemeye değer. Servis yoğunluğa göre değişiyor. Ortam biraz basık ve masalar birbirine çok yakın. Gürültülü bir yer. Fiyatlar da ortalamanın biraz üstünde.
Dedecan Restaurant uzun zamandır sürekli gittiğim ve her seferinde memnun ayrıldığım bir mekan. Personel oldukça ilgili ve güler yüzlü, hizmet konusunda gerçekten özenliler. Yemekler ve ikramlar hem lezzetli hem de kaliteli, porsiyonlar da oldukça doyurucu. Kapıda vale hizmeti olması da ayrı bir rahatlık sağlıyor. Ancak acıyla çok aranız yoksa acılı ürünleri tercih etmemenizi öneririm, gerçekten yoğun olabiliyor. Özellikle terbiyeli kuşbaşı ve lahmacunlarını kesinlikle tavsiye ederim. Lahmacunları standarttan oldukça büyük, tek bir lahmacun neredeyse 2 adet boyutunda geliyor.
Ayran lezzetli, ciğer güzel. Fiyatlar makul. Mekan biraz gürültülü, biber ise oldukça acıydı. Mezeler yetersizdi, bu kısımda biraz iyileştirme yapılırsa kesinlikle 5 puanı hak eder. Yine de biz 5 verelim. Menüyü de fotoğraflarda paylaştım.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.