Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Manzarası gayet güzel. Yemek konusunda iddialı bir mekan değil. Lezzetli veya sıradılı bir lezzet söz konusu değil. Servis iyi değil. Üç kişi yemek yedik çay içemeden kalktık çünkü gelmedi, 3-4 defa söylememize rağmen. Fiyatlar uygun. Tavsiye konusunda yorum yapmak istemiyorum.
Manzara harika. Menü çeşidi ve fiyatlar gayet iyi. Personel güler yüzlü... Bahçe masaları arılar tarafindan istila edilmiş durumda. Dışarıda yemek yemenizi tavsiye etmem.
Çok güzel bir mekan denize konum olarak çok yakın ama sadece her hayvan severin yaptığı gibi masada ki ekmek vs ürünleri kayalıklara balıkçı kuşu beslemeye çalışan hayvan severcikler sayesinde ileride kayalıklarda hoş olmayan rahatsız edici bir ortam oluşacak mekan yetkililerinin en azından bahçe kısmınına uyarıcı pano aşması belli ölçüde önüne geçecektir düşüncesindeyim
Burgerin Marullarına su damlıyordu burger sossuzdu en önemlisi köfteler sıcak ekmek buz gibiydi ekmek soğuk olunca bir tadı da çıkmıyor köfteler de hemen sogudu börek güzeldi salata idare eder çalışanlar ilgiliydi
Deniz kıyısında,güzel ferah bir ortam.Fiyatlar piyasaya göre biraz daha uygun. Kahvaltı tabağı 350tl ,su 10tl,çay 15 tl,tost 230-250 tl Tek beğenmediğim durum çalışanların hali. İlgilenmiyorlar, dönüp bakmıyorlar. Bir bardak çay istemek için uzun süre bakınmanız gerekiyor.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.