Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Sadece araba yıkatmaya geliyorsunuz ama ortam o kadar güzel ki ayrılmak istemiyorsunuz 😊 Yazın gölgeli alanında serinleyip çayınızı yudumlarken arabanız tertemiz oluyor. Kış aylarında da sıcacık ortamı var, içeri girince donmaktan kurtuluyorsunuz.Ailemle birkaç kez geldik, çocuklar da sıkılmadı beklerken. Personel çok ilgili, işlerini hakkını vererek yapıyorlar. Detaylı yıkama konusunda gerçekten titizler.Kesinlikle öneririm, hem arabanız temiz çıkıyor hem de güzel vakit geçiriyorsunuz 👍
Gerçekten uzun zamandır bu kadar kaliteli ve özenli hizmet aldığım bir işletmeyle karşılaşmamıştım. Daha ilk andan itibaren güler yüz, samimiyet ve profesyonellik sizi fazlasıyla etkiliyor. Ortamın temizliği, düzeni ve detaylara verilen önem insanın içini rahatlatıyor. Aldığım hizmet beklentimin çok çok üzerindeydi. İşlerini sadece yapmak için değil, en iyisini ortaya koymak için yaptıkları o kadar belli ki… Her aşamada ilgileri, açıklamaları ve titizlikleri sayesinde kendinizi gerçekten değerli hissediyorsunuz. Böyle işletmelerin kıymeti bilinmeli. Hem kalite hem güven hem de müşteri memnuniyeti konusunda çıtayı oldukça yukarı taşımışlar. Gönül rahatlığıyla herkese tavsiye ediyorum. Bir kez deneyimledikten sonra vazgeçemeyeceğiniz bir yer olacağına eminim.
Hem araç yıkayıp hem dinlenebileceğiniz harika bir ortam. Ekstra yazları serin havası ile aile ile birlikte vakit geçirebileceğiniz nezih ortamı, kışları sıcak ortamı ile içinizi ısıtan bir mekan. Kesinlikle tavsiye ederim.
Hem araç yıkama, hem de Cafe olarak muazzam yer.
Barista Yiğithan Bey çok ilgili,nezih ve temiz bir ortam.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.