Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Uzun zamandır bu kadar keyif aldığım bir cafe olmamıştı. Dekorasyonu çok şık, kahveleri gerçekten özenle hazırlanıyor. Özellikle latte ve brownie denemenizi tavsiye ederim. Personel oldukça ilgili ve samimi. Kesinlikle tekrar geleceğiimm..
Kalktık burası için yol geldik, yaklaşık bir buçuk saat önce açılmış olarak görünüyor googleda fakat kapalıydı. Çalışma saatlerinizi ona göre düzenlerseniz böyle boşuna gelmiş olmaz insanlar veya instagram hesabınızdan vs bi bilgilendirme.. puanım sadece bu yüzden düşüktür, yeme/içme denemediğim için o kısmı değerlendirmiyorum.
Super bir latte ve cok ilgili kisiler.. Tesekkurler
Sakin, nezih bir ortama sahip. Mekan tasarımına oldukça fazla dikkat edilmiş. Kahveleri lezzetli. Karamel sevenler için özel bir kahveleri de mevcut.
Arkadaşlarımla her hafta sonu müdavimi olduğumuz yer oldu kendisi. Kahveleri mükemmel, ortam şahaneee. Ev sıcaklığında atmosferi, misafir gibi hizmet eden çalışan kadrosu. Her şeyiyle favori mekanımız oldu resmen kısa sürede. Gidince bağımlılık yapıyor adeta kahveleri desem abartmış olmam bence. Çıkın çıkın gidin siz de :)
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.