Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Açık hava ve kapalı alanıyla çok güzel bir atmosferi var. Mart- Nisan ayında gelirseniz belki flamingolara denk gelip onları seyrederken güzel bi kahve içebilirsiniz. Kahvaltı güzel, yemekler fena değil servis ortalama düzeyde.
Yemek kötüydü ilk sipariş ettik pişmemşti tavuk,değiştler bayağı bekledik geldi bu seferde üzeri iyi kızarmamıştı. Hizmet çok yavaştı. Beğenmedim. Ama içerisi çoook güzeldi. Dekorasyon super. Temizlik iyi değildi üst katta camlar toz,masalar kirliydi. Tuvalet temiz değildi, peçete yoktu. Fiyatlar da yüksekti.
Bu akşam 30 kişilik bir öğretmen grubuyla gittik. Muhteşem manzarası, lezzetli yemekleri, güler yüzlü hizmetleri ve Arzu hanımın yoğun ilgisiyle harika bir gece geçirdik. Başta Arzu hanım olmak üzere, tüm çalışanlara çok teşekkür ediyorum. Her zaman tercih edeceğim bir mekan...
Manzara güzel. Tavuk şnitzel, salata, 2 ayran sipariş verdik. Önceden bildirdik şnitzel fazla kızartılsın, içi çiğ geldi. İtiraz ettik yeniden pişirdiler. Ama bir siparişi 3 4 kez istiyorsun, fiyat az da olsa yüksek olsa da tadı o kadar da iyi değil. Wc hijyenik bakımından iyiydi, mekanın atmosferi zaten Lağünün içinde olduğu için çok güzel
Mekan çok güzel ve temiz. 2 aile olarak geldik . Kahvaltı için sıcaklar kötüydü . Mıhlama ve menemen çok tuzlu ve ikinci kez istedik . Bu sefer gelen ise içinden böcek çıktı . Sıcak ekmek bandık döndük . Aşçı da problem var sanırım
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.