Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Bugün 6 arkadaş kahvaltıya gittik. Gerek ortamı gerek personelin güler yüzlülüğü ilgisi gerekse kahvaltının lezzeti güzelliği her şeyiyle çok memnun kaldık. İlk defa keşfettiğimiz bu mekan bundan sonra favorimiz. Yorumları okuyarak mekan seçen biri olarak yorum yapmak istedim.
Hayatımda yediğim en kötü burgeri burda yedim. Şefin burgeri siparişi verdim et bozuktu. Bozuk olduğunu anladım ve siparişimi değiştirdiler ama bunlar insan sağlığıni hiçe sayıp milletin önüne bozuk et getiryorlar. Asla tavsiye etmiyorum. Hem paranıza hem midenize yazık.
Zaten her zaman gittiğim bir yer, yenilendikten sonra tekrar gitme fırsatı buldum. Her şeyden önce yemekler güzel ve temiz. Hijyenik bir yer. 3 ayrı yemek söyledik, pizzamız biraz gecikti garsonlar açıklama yaptı. Sonrasında şefimiz pizzamızı masamıza kadar getirip gecikmeden dolayı özür diledi. O kadar ince bir davranış ki, arkadaşımla çok hoşumuza gitti. Kıymetli şefimiz ellerinize sağlık 🙏🏼💐
Yeni ve şık bir mekan. Bulunduğu alanda tek ve bölgeye hareket getirmiş durumda. Deniz üzerinde ve yürüyüş yolu kenarında oturma alanları mevcut. Özellikle güneşin batışını köprü manzarası eşliğinde izlemek istiyorsanız mekan ideal. Otopark binanın arka kısmında cadde üzerinde mevcut. Yürüyüş yolundan bisiklet ile de gelmek mümkün. İsteyenler tekne ile de gelebilir. Yakında küçük bir iskele de bulunmakta. Çalışan ekip istekli. Ben gittiğimde mekan çok yoğun değildi ve servis hızlıydı. Hamburger tercih ettik. Fiyat mekanın şıklığı oranında yüksek. Bunu bilerek gelmek gerekiyor. Hamburgerin köftesi çok lezzetsizdi. Sunumu ise başarılıydı. Neticede bir kafe olduğu için yemek konusunda beklentinizi yüksek tutmayın. Hamburger yanında verilen eldiven detayı güzeldi. Keşke eldiven beyaz değil de siyah olsaydı... Geniş ve başarılı bir kahve menüleri mevcut. Umarım uzun soluklu bir işletme olur.
Guler yuzlu karsilama için öncelikle İbrahim Bey’e teşekkür ederim. Kahvaltimiz hem doyurucu hemde keyifli ayrıca cok hizli servis edildi. 🙏 tavsiye ediyorum sizlerde gelin manzara harika 🤩
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.