Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Kahveleri pahalı, seçenekleri az. Ders çalışma için mantıklı bir seçim olmaz çok yüksek seste müzik yukarı geliyor ve sigara dumanı üzerinize siniyor (evet siniyor hatta sigara içilen taraftan içeri geçerken bile kokarsınız öyle bi sigara dumanı).
1 de kafeye girdik lavaboyu kullanmak istedik kapalı dendi kapanışı sordum 2 dediler o zaman nasıl kapalı dedim 15 dakkaya açılır dendi şuan kafenin kapanmasına 15 dakka var ve kafenin giriş kapısını kitlediler lavaboyada sokmadılar 5 kişi oturuyoruz ve gayette beşimiz kahvelerimizi aldık boşta oturmuyoruz. Suratsız çalışanları var zaten dövdüler bizi bakışlarıyla bir daha gelir miyiz sanmam kahveleri güzeldi kahve içmeyen ben bura sayesinde içmeye başladım kötü bir imaj
Gerçekten rezalet , çalışanlarınızı uyarmanızı tavsiye ediyorum . Saat 2 de kapandığını bildiğimiz yerde 12.40 civarlarında bir anda hiçbir şey söylenmeden ışıklar üstümüze kapandı , çalışanlar dışarı sigara içmeye gitti . Arkadaşımla telaşla flash açarak eşyalarımızı toplamaya çalıştık sonra kapatıyoruz dendi. Tamam o gün erken kapanabilir belki ama içerde müşteri varken üstüne ışıkları kapayıp sonra kapatıyoruz demek ne demek
Kolay kolay yorum yapmam, bu yorumum da hem kasada duran hem de baristalık yapan Betül hanım için. Eşimle sık sık kahve içmeye gidiyoruz Betül hanım çalışan olmasına rağmen iş yerini kendi iş yeri gibi sahiplenen, öven çok vefalı bir çalışan. Her konuda çözüm bulan çözüm bulurken hem markasının adını koruyan hem de müşterisini de anlayan birisi, umarım kıymetini bilirsiniz böyle insanlar iyi yerlere gelir yükselir gittiği yeri de yükseltir buna eminim çünkü bu yorumu da onun için atıyorum :) kolay gelsin
Kahveler fena değil ama, üst katta klima yok. Müşteriye değer veren bir yer olduğunu düşünmüyorum. İnsanlar ders çalısırken kan ter içinde kalıyor. Acil çözüm bulmanız lazım müşterinin sizin gözünüzdeki değeri bu kadarmı
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.