Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Çocuklar için güzel hazırlanmış oyuncak parkı
Çocuk parkı olmasına rağmen ışıklandırma çok kötü...süs amaçlı takılmış gibi renkli ışıklar mevcut kedisine bile faydası yok ışığın...birde gece düşünün parkı hiç bir şekilde aydınlatıyor...otururken karanlık olması sebebi ile çocuğumu zor görüyorum...tabiki bu şekilde ışıklar olunca gençler karanlık ortam diye sürekli orada oluyorlar kavga etme bağırarak konuşma çocukların içinde sigara alkol alıyorlar... Park güzel ama ışıklandırma çok kötü
Direksiyon eğitimleri çok iyi
Yaşlılar için de oturacak yerleri olaydı daha şık olurdu
Güzel güneşli bı havada keyfini çıkardık çok kalabalık degildi
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.