Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
aç olmasaydım yemezdim aç geldim aç kalktım Serpme kahvaltı dedik tek kişilik kahvaltı geldi Peynir olmasın dedik bol peynirli geldi Menemen istedik domates ve suyunu azıcık ısıtıp yollamışlar Sanırım işletme el değiştirmiş ve bozmuş Bal da harikaydı bol sinekli
Eğer pişmemiş hamur yemeyi seviyorsanız, burası tam size göre. Pizzanın tadı kötüydü, hamurun kokusu ve tadı çok belirgindi. Altı kızartılmış ama üstü tamamen hamur kalmış. Ayrıca o kadar inceydi ki neredeyse taş gibiydi. Sipariş de çok gecikti Yemeklerin fiyatlarına dikkat edin; 160 lira fazladan eklemişler, durumu söylediğimde ise sadece özür diledi.
Bugün arkadaşım ile birlikte akşam yemeği için gittik. Bizler siparişimizi belirlemiş olmamıza rağmen yaklaşık 45 dakika boyunca bizimle ilgilenen kimse olmadı bu şaşırtıcı ve açıkçası tuhaf geldi. Pizza yedik ver gerçekten aklınıza gelen isim yapmış fast food pizzacılar yakınından bile geçemez hamurun kalınlığı pişme dengesi kullanılan ürün kalitesi oldukça başarılı. Ayrıca bizimle ilgilenen orta yaşlı abi gerçekten kibar ve işini iyi yapan birisiydi.
Pizzası mükemmeldi çok beğendim tam aradığım lezzet. Garsonları güleryüzlü, ilgililerdi. Çok beğendim. İç mekan ve ışıklandırma huzurlu bir his veriyor. Tam aradığım tarzda bir kafe. Tatlılarına bayıldım. Özellikle lotus magnolia çok hoşuma gitti. Taze ve lezzetliydi. Sini serpme kahvaltısında herşey vardı. Sıcaklarının tadını çok beğendim. Bence aile ve arkadaşlarla buluşmak için en ideal Cafe. :)
Arkadaşımla gittiğimiz bu yeri daha önce başka bir arkadaşımdan da duymuştum. Beyaz sıcak çikolata aldım ve bayıldımm. Arkadaşım makarna yedi onunkinin tadı da muhteşemdi. Ama bir sorun var ki QR kod okutarak ulaştığımız menüde yazan fiyattan farklıydı kasadaki fiyatlar. Buna dikkat edilmesi lazım.. Birde giriş kat kış aylarında olduğumuz için kapalı bir alan olmasına rağmen çok rahat sigara ve nargile içiliyordu. Bu durum bir tek benim mi garibime gidiyor bilmiyorum ama ortamda durulacak gibi değildi. O yüzden üst kata ve açık alana çıkmak zorunda kaldık..
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.