Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
8-9 kişi mangal yapmaya geldik ama verilen mangal bu kadar kalabalık bir grup için aşırı küçüktü. (Yuvarlak bir mangal düşünün.)En büyük sorun ise köz bitince ekstra kömür verilmemesi oldu. Çözüm olarak sadece yeniden mangal getirebileceklerini söylediler, onun için de ekstra 750 TL istediler. Biz keyifli vakit geçirmek ,daha rahat etmek için bu alanı tercih ettik ama çok da keyif alamadık.
Fiyatlar inanılmaz pahalı, normal bir Soda 120 tl, mangal 750 tl..... Evet göl kenarında yeşillikler icinde bir mekan fakat bu sekilde olmamalı. Fiyatların bu kadar yuksek olması enteresan. Tuvaletlerde tuvalet kağıdı yok, pecete yok, sabun dahi su ile sulandırılmış...
Manzara çok güzel olmasına karşın, 2025 yılı, masa kirası 500 tl, semaver 500 tl, mangal kirası 500 tl , fiyatlar yıllardır gelmeme rağmen yüksek geldi, önceki senelere nazaran.
Saçma gereksiz pahalı fiyatları var 2 sodaya 300 tl ödedik yazık günah ya helal etmiyorum parasında değilim ama insanları salak yerine koyuyosunuz resmen dışarda 6 lı soda 150 tl bile değil az insaflı olun ya insanlar çöpten bulmuyo parayı yazık
Huzurlu ve sakin bir ortam Hizmet , güleryüz misafirperverlik harika Teşekkür ederiz
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.