Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Dun kamp yapmaya gittik ama jandarmalar geldi ve valilik karariyla ormanlik alanlarda kamp yapmanin yasak oldugunu ve geri geldiklerinde eger bosaltmamissak orayi bize 5300 lira ceza yazacaklarini soylediler. Arastirdik ve dogruymus, 15 ekime kadar tum ormanlik alanlara girisler yasakmis. Hala haberi olmayanlar var, gidecekseniz gunu birlik veya piknik yapmaya gidin derim ama mumkunse hic gitmeyin, her iki saatte bir jandarma gelip uyari yapiyor.
2 senedir devamlı geliyorum Maalesef göl kenarını kepçe ile kazmışlar, araçlar girmesin diye, yolu çok kötü ama çektiğiniz herşeye değiyor.
Yeşilliği, doğası, gündüzü ve gecesi harika bir yer kamp için. İnsanın içi huzur doluyor.
Kamp alanı değil. Zaten kamp yapmaya gelenler de bilinçli değil. Her yer çöp dolmuş. Temizlik yapılması lazım
Hafta sonu için yorumlara bakarak gittim. Açıklamak gerekirse eğer kamp için gidecekseniz ve özellikle karavan yada araç üstü çadır kullanacaksanız kesinlikte tavsiye edemiyorum. Tüm orman girişleri araç girişine kapatılmış. Aracınızı yol kenarında bırakıp orman içine girebilirsiniz. Ateş yakmak yasak ve sürekli jandarmaların tacizine uğruyorsunuz. Alabildiğine her yer çöp yığınları dolu oturup piknik yapabilmek için önce bulunduğunuz alanı temizlemeniz gerekir. Çöpten adım bile atacak yer yok. Özellikle İstanbul'da insanların nefes almak için kaçtıkları ormanların girişlerinin yasaklanması yerine önlemler alan bir zihniyetin yerleşmesi dileği ile.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.