Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Kahvaltı mekanlarını seviyorsanız mutlaka uğramalısınız. Öncelikle konsepti çok güzel. Kahvaltıda gereksiz çeşit yerine lezzetli ve görseli hoş bir sunumu var. Temiz ve ortamın ambiansı sıcacık. Tavsiye ederim👍
Dünyanın en tatlı işletmesi nedir diye sorsalar burayı betimlerim. En pozitif tarafı ise kesinlikle çalışanları her birisinde ayrı bir gülümseme.. Diğer taraftan yemekleri yemeklerinin sunumları o kadar tatlı ki... Trabzonda ki hazan cafe kadar minnoş bir yer. Teşşekürrllerr her şey içiinnn..
Ortamı oldukça güzeldi, mekân gerçekten büyük. Hem iç mekân hem de dış mekân için özenilmiş olması hoşumuza gitti. Kıymalı yoğurtlu gözleme ile kavurmalı kaşarlı gözleme denedik, lezzet olarak beğendik. Porsiyon olarak doyurucuydu. Ancak siparişimiz biraz geç geldi. Sunum da daha özenli olabilirdi. Genel olarak keyifli bir deneyimdi. Kıymalı yoğurtlu gözleme 300tl Kavurmalı kaşarlı gözleme 300tl
Kahvaltısı gayet yeterli, içinde hersey eksiksiz olarak var. Fiyatta makul. Tadını beğenmediğim ürün yoktu. Soba sıcağında kahvaltı nostaljik ve huzur verici Kış olduğu için sınırlı masa var, sıra bekleyebilirsiniz. Yoğurtlu kıymalı gözlemesi lezzetliydi. Tekrar gelinir mekanlardan.
Daha yeni geldin karşılayan da Spariş alanda gayet kibar yoğunluk var kahvaltı biraz gecikti sorun yok ama gözleme hayatımda daha güzelini yemedim nokta
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.