Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
İlk kez gittim . Doğasını beğendim. Evler doğal. Nezih bir yerleşke. Herkese hitap eder mi bilemem . Ben çok memnun kaldım. Şansıma esnafları da hoş sohbet çıktı. En kısa zamanda ailemle tekrar gideceğim inşallah.
Marka haline dönüştürüldüğü için herşey inanılmaz fiyatlarda. Rüzgar bölgesi olduğu için fazla esintili. Merkezdeki alışveriş yerleri pahalı. Anlamsız bir fiyat durumu var. Saçma sapan mekanlarda çorba 13 tl. Şaka gibi
Miamiden sonra dünyanın en pahalı tatil yeridir sanırım çeşme
eski MOİL Shell oldu, marketi başarılı, yıkama da var.
Güneş deniz kum en güzel yerlerden biri
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.