Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Cemilusta Bursa’da özellikle et ve pide çeşitleri gerçekten çok lezzetli. Porsiyonlar doyurucu, kullanılan malzemenin kalitesi hissediliyor. Mekân genel olarak temiz ve düzenli, servis de oldukça hızlı. Yoğun saatlerde kalabalık olabiliyor ve bu da zaman zaman gürültüye yol açabiliyor; tuvaletler temiz. Bursa’da güvenle tercih edilebilecek, lezzetiyle öne çıkan bir yer.
Bursa’da Nosab’ta çok şık , kaliteli ve lezzetli bir Trabzon Restaurantı. Biraz doğaçlama oldu ama çok da güzel oldu. Tedarikçi ziyaretimde firma sahibi ve diğer kişilerle gitmiştim. İlk olarak ortam,atmosfer son derece güzel. Çalışanlar çok çok ilgili ve hizmet anlamında kesinlikle başarılı. Buralara puanım tam. Gelelim lezzetlere ; az bir lahana çorbası ile başladım. O hafif acılığı ile beraber kesinlikle tadı güzeldi. Ortaya gelen sarma, mısır ekmeği ve yoğurdu da bayaa beğendim. Yemek olarak da hamsi söyledim. Valla çıtır çıtır aktı yemin ederim. He bir daha söylemem, daha bunun köftesi, kuru fasulyesi ve diğer lezzetleri var. Kesinlikle öneriyorum ve asla pişman olunmayacaktır. Fiyatını bilmiyorum , bir sonraki gelişimde ondan da bahsederim.
Bütün menüleri harika, Akçaabat köfte si şahanee , gün ark.larımla birlikte gittik, herkes farklı bir menü aldı hepside şahaneee 👌 menü yanındaki ikramlar 10 numara👏🏻 Şefimiz Veysel beyin ilgi ve alakası için ayrıca çok teşekkür ederiz.
İstanbul’dan kalkıp geldiğimiz ,sevgili müdür Erkan bey’in güleryüzüyle Hamsiköy sütlacına bayılıyoruz. Hayatımda yediğim en güzel tatlı. İşletme tertemiz ve çocuklar için oyun alanı var.
Mekan zaten mükemmel ne zaman Bursa ya gitsek Cemil Ustaya uğramaya çalışırım lezzet on numara fiyatlar uygun yani normal seviyede. Lezzetli ,uygun ve güzel bir mekan arıyorsanız tavsiye ederim hiç düşünmeden gidebilrsiniz
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.