Cemilusta Akçaabat Köftecisi
Geri
Restoran

Cemilusta Akçaabat Köftecisi

34843 Maltepe/İstanbul 4.2 (9485) ~60 dk
Restoran
İlgi Çekici Nokta
Yemek
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Cemilusta Akçaabat Köftecisi 2
Cemilusta Akçaabat Köftecisi 3
Cemilusta Akçaabat Köftecisi 4
Cemilusta Akçaabat Köftecisi 5
Altayçeşme, Zühal Sk. No:22, 34843, 34843 Maltepe/İstanbul, Türkiye
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

G
Gokhan Arkman
2 hafta önce

Eşimle birlikte akşam yemeği için geldiğimiz bu mekanın dışarıda büyük bir oturma alanı mevcut. Akçaabat köfte, mercimek çorbası ve kemiksiz kuzu pirzola siparişi verdik. Çorbanın tadı ortalama lezzetteydi. Köfte lezzetli fakat biraz daha pişse daha iyi olacak, küçük bir kısmı az pişmiş gözüküyordu. Kuzu pirzolanın lezzeti çok iyiydi, lokum gibi yumuşacıktı. İkram olarak cevizli baklava getiriliyor, normalde hiç tercih etmem bu yüzden bir dilim denemek için tadına baktım, fena değildi. Ayrıca sütlaç siparişi verdik, kıvamı biraz daha sulu ve tadı lezzetliydi. Genel olarak memnun kaldık. Toplamda 2600 lira hesap ödedik.

B
Besim Araman
2 hafta önce

Çalışanlar güleryüzlü ve yardımcı oldular. Akçaabat köfte sipariş ettim kısa sürede servis edildi. Ortam ferah ve masalar dipdibe değiller. Çok fazla çalışan mevcut bu yüzden hizmet aksamadan devam ediyor. Köftesi lezzetliydi. Hesabımı istedikten sonra ikram olarak baklava ve çay geldi. Muazzamdı. Her şeyi ile Herkese tavsiye ediyorum

A
Ayhan İncekara
4 ay önce

Güleryüzlü hoş sohbetli personel. Yemekler oldukça iyi. Benim en sevdiğim köfte şekli olduğu için beğeniyoru. Tabiki göreceli. Etler oldukça iyi tavsiye ederim. Girişinde araba bırakırken tantana oluyor maalesef.

M
Murat G.
5 ay önce

3 kişi öğlen yemeği yedik. Akçaabat köfte, piyaz ve hamburger yedik. Lezzet güzeldi. Personel saygılı ve hızlı. Kapıda park için vale hizmeti var. Direk anayolda, güzel ve geniş bir mekan. Bizim hoşumuza gitti.

V
Volkan Özdemir
bir ay önce

Kullanılan malzemeletin kaliteli olduğu belli ancak lezzet konusunda biraz daha iyileştirmeye ihtiyaç var.Balık çorbasını ve piyazı tavsiye edemiyorum.Balık çorbadında kullanılan salça bana göre uyumsuz.Ayrıca piyazın içindeki yeşillik de gereksiz.Soğan ,donares ve güzel bir ekşi sos yeterli olabilirdi.Köfte güzel,yemek sonunda ikram efilen tatlı harika.Sadece bunun içşn bile gidikebilir.Fındıklı baklava.Ayrıca bu taze ve güzel ürünlerin satıldığı reyonlar da var.Servis hızlı personel ilgili fiyatlar da uygun

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.