Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Yağmurlu bir günde gitmiştik o zaman bile doğa harikası bir yerdi kesinlikle piknik için gidilmesi gereken yerlerden biri. Keşke insanlığımız çöplerini tertemiz suya değil de çöp kutularına atabilse daha yaşanılır bir dünya bırakabilsek geriye. Yoldan geçerken bir çeşme ve tuvalet de görmüştük.
Şehir merkezine yakın güzel bir piknik alanı. Sabit masa ve oturak ile mangallar yeteri kadar var. Bir kaç yerde çeşme var. Umumi tuvalet var ama maalesef çok kirli. 2 km yukarıda bulunan şelaleden gelen su ortamı serinletse de piknik alanı biraz aşağıda kaldığı için hava esintisi olmadığından bunaltıcı bir hava olabiliyor. Su çok temiz akıyor ancak insanlar temizliğe gereken önemi göstermediğinden çevrede çokça çöpe rastlamak can sıkıcı. Kalabalık gruplar için futbol sahası var, çocuklar için bir kaydırak ve salıncak bulunuyor.
Doğayla iç içe oldukça sakin bir alan, ufak bir yürüyüşün ardından şelaleye ulaşabilisiniz. Yaz ortası bir oazar günü piknik için çok kalabalık olabilir, emin değilim fakat sakin bir sonbahar günü yürüyüş için gitmek bence olabilecek en iyi plan. Piknik için masalar mevcut, tuvaletler pek iyi durumda değil.
İnsanlarımız cöp konusunda eğitilmesi lazım yer çok güzel karavanlar için elk., su, tuvalet var. Tuvaletler yalnızca kaset boşaltmak için kullanılır.
Şelaleden gelen suyun ferahlığı içinde,doğayla başbaşa harika bir yer, masalar ve mangal mevcut, su ve tuvalet var ama bizim insanımız pis olduğu için heryere çöp atmış, tuvaletler pis, belediye hizmetinden yoksun ama yinede şehre yakınlığı çok iyi, doğal güzelliğine hayran kaldım Bursa Balıkesir yol üzerinden Susurluk çıkışında yaklaşık 3-4 km içeri girip dinlenme fırsatınız olabilir, şelale yaklaşık 20dk yürüme mesafesinde, istenirse araçla bile çıkılabilir, tavsiye ederim.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.