Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
At çiftliğine gittim ve geçirdiğim her an, toprağın kokusu ve atların sakin adımlarıyla içimde bir huzur doğduğunu hissettiriyor. Mesire orman alanında yürüdükçe rüzgârın ağaçlarla fısıldaşması insanı alıp götürüyor. Metropoldan uzaklaşıp böylesi bir doğa içinde kendinizi bulmanız harika his veriyor insana. Bu iki yer, özellikle atçifliği çalışanları çok alakadar çok samimiler Ömer bey Mehmed bey çok ilgililer tekraren teşekkür ediyorum Buraya gittim hem ruhumu dinlendiren hem de kendimi, bundan böyle kendim için özel kaçış noktalarından biri olacak. Doğanın içinde olmak beni her defasında tazeliyor. Kesinlikle gitmenizi tavsiye ederim iyi gezmeler diliyorum....
Yürüyüş için güzel bir yer
Yemekler yenecek gibi degildi, asiei derecede midem bulandi ozellikle tavuk korkunc gorunuyordu vadi cok hos lakin tam icine restoran yapilmasa daha iyi olurdu. Ayriyeten garsonlar birbirini bile tanımıyor gezebilirsiniz ama yemek yemeyin tavsiyemce
Yıldızıda hak etmiyorlar iki saat çatal bıçak bekliyoruz aklı olan gelmesin
Orman ve dere çok iyi, derenin oluşturduğu göle kesinlikle girmenizi tavsiye ederim su buz gibi ve tertemiz. Lütfen çöplerinize sahip çıkın
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.