Cappadocia Senza Restaurant
Geri
Restoran

Cappadocia Senza Restaurant

Karlık Sk. no:6 4.6 (866) ~60 dk
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Cappadocia Senza Restaurant 2
Cappadocia Senza Restaurant 3
Cappadocia Senza Restaurant 4
Cappadocia Senza Restaurant 5
Tekelli, Karlık Sk. no:6, 50240 Uçhisar/Nevşehir Merkez/Nevşehir
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

İ
İLKER YALÇIN
3 hafta önce

Harika bir deneyimdi! Öncelikle restoranın manzarası gerçekten büyüleyici, uzun süre oturup keyif yapmak isteyeceğiniz bir ortam sunuyor. Yemekler ise tek kelimeyle efsaneydi; her şey çok lezzetli ve özenle hazırlanmıştı. Servis son derece hızlı, çalışanlar ise güler yüzlü ve profesyoneldi. Bize gösterdiği ilgi ve misafirperverliği için özellikle İlknur Hanım’a sevgilerimi iletiyorum. En kısa zamanda tekrar geleceğiz. Kesinlikle tavsiye ederim!

i
ilayda yıldırım
3 hafta önce

Manzarası gerçekten büyüleyici, özellikle gün batımında harika bir atmosfer oluşuyor. Yemeklerin lezzeti çok başarılı biz guzlamayı ilknur hanımın tavsiyesi üzerine denedik ve lezzetine bayıldık. Servis hızlı, çalışanlar ilgili ve güler yüzlüydü .Keyifli bir akşam geçirmek isteyenlere gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. tekrar gelmek için sabırsızlanıyoruz

s
sude
2 hafta önce

Yorumlardan etkilenip rezervasyon yaptırdık. İyi ki gelmişiz. Manzara şahane, yemekler çok başarılı, servis ise hızlı ve profesyoneldi. Özellikle ilknur hanım , serhat bey ve diğer çalışanların samimiyeti bizi çok memnun etti. Buradan ayrılırken neden bu kadar güzel yorum aldıklarını anlamış olduk. İşletme sahibi gökhan beye de sevgiler

U
Umut ELLI
2 ay önce

Yediğimiz yemekler ve yemekten sonra gelen ayva tatlısı çok güzeldi, dışarıdaki diğer restoranlar da bu restoran dan bir miktar daha az hesap ödeyebilirsiniz ancak buradaki et ve lezzet kalitesinin diğerlerinde bulunduğunu pek düşünmüyorum, Guzlama ve Assado yedik Guzlama krema ile arası iyi olmayan insanlar için ağır gelebilir ancak etin mükemmel pişirildiğini dile getireceğim, yemek öncesinde istediğimiz patlıcanlı börek ve yanındaki sos gerçekten farklı bir deneyimdi, hizmet açısından da hiçbir sorun yaşamadık, yemekler sipariş ettikten 10-15 dk sonra masamız da oldu, restoran manzarasından ötürü akşamları rezervasyon şart olacaktır, uçhisar kalesine karşı güzel manzarada akşam yemeği için çok güzel bir mekan

B
Büşra Koç
5 ay önce

Testi kebabı için gittik restauranta ve çok beğendik lezzeti hijyeni çok iyiydi . Mehmet beyin ilgisi için ayrıca teşekkür ediyoruz her şey çok güzeldi . Fiyatı da gayet makul kesinlikle önereceğim bir yer oldu

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.