Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Vesikalık için gittim. İlgililerdi, beğenip beğenmediğim soruldu ona göre yeniden çekmekte mahsur görmediler. Yüzümde sivilce falan da vardı onları düzenlemede gidermişler, pür bir şekilde suratım çıkmış.İyi bir sonuç aldım.
Gerçekten işini severek özveri ve ilgiyiyle yapan bir işletme burda çektirdiğim her fotoğraftan memnun kaldım. Pazar günü açık olması da acil durumlar için çok iyi oluyor.
Buranın yorumlarına bakarak gittim ve yorumda dedikleri kadar varmış, vesikalık çekimi için gittim çok mutlu bir şekilde ayrıldım fotoğrafı beğenip beğenmediğim her şey en ince ayrtınsına kadar soruldu tekrar fotoğraf çekimi işim olursa tercih edeceğim yer.
Güler yüzlü samimi bir beyefendinin şahane hizmeti, teşekkürlerler...
Biyometrik fotoğraf çektirdim çok ilgiliydiler yardımcı oldular fotoğraf üzerindeki düzenlemeler için de tek tek ilgilendiler çok memnun kaldım teşekkür ederim tekrardan
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.