Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Küçük bir gölet yeraltı suları ile besleniyor.yaz kış piknik yapmak doğa nın güzelliklerini göl ettçrafında gezerek keşfedebilirsiniz.oksijeni bol stres siz bir ortam hafta sonları biraz kalabalık oluyor WC ve İçilebilir çeşme suları var gşdin görün bayılmazsınız
Kartpostalları aratmayan, sessiz sakin cennet gibi bir göl. Eşimle sabah erkenden sandaviç yapıp termosumuza çayımızı alıp istanbuldan yola çıktık. Kahvaltımızı bu manzaraya karşı huzur içinde yaptık. Neden sürekli evde oturuyoruz böyle yerleri keşfetmek varken onu sorguladık. Sanırım insan bazen konfor alanından çıkamadığı için hayatın gerçek tadını alamayacak kadar ahmak olabiliyor. Özetle gelin arkadaşlar asla pişman olmayacaksınız. Not: araba yolu toprak yoldu çok hafif engebeliydi ama eşimin şoförlük tecrübesi olmamasına rağmen zorlanmadık. Bizim dışımızda iki karavan park etmişti ve bir aile piknik yapmaya gelmişti. Yani hem çok kalabalık değil hem de tenha değildi. Göl kenarında oturabileceğimiz birsürü bank ve kamelya vardı kamp sandalyelerimizi getirmemize rağmen gerek kalmadı. Tuvaleti vardı ama girmediğimiz için yorumum yok.
27-28 aralıkta Düzce üniversitesi dağcılık kulübü ile birlikte kamp yaptık yoğun bi kar yağışı vardı fakat göletin etrafı ve manzara harikaydı.
Yaz dönemi ve tatillerde kalabalık olabilir ama genel sakin. Yolu 2 km toprak ve biraz bozuk. Böyle bozuk yollu güzel Yedigöller e dönmüyor en azından.
Görsellerde göründüğü gibi değil. Düzce Sarıkaya mağarasına gittik gayet güzeldi alan temiz ve giriş kapısı vardı güvenilir yer yani. mağara sonrasında gözleme ve çay içtik gayet güzel ve lezzetliydi. Çıkarken başka nereye gidebiliriz derken afişlerde çamlıpınar Göletini gördük gidelim dedik gidiş yolu çok bozuk berbat halde ve gölet etrafında heryere içki şişesi atmışlar çöpler her tarafa atılmış ateş yakılmış o küller her tarafta dağınık şekilde aile ile gelinecekse güvenilir bir yer de değil akşam hava karardığında gidilmesin asla önermiyoruz. Yalnız gölet kendi başına güzel bir görsel şölen yaratıyor böyle bir güzelliğin kurunma gerekir. en azından sarıkaya mağarasında olduğu gibi girişte birileri durmalı ve çevreye zarar verilmesini önlemeli.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.