Çamlık Yürüyüş Alanı
Geri
Yürüyüş Alanı

Çamlık Yürüyüş Alanı

Paşakonak 4.6 (306) ~45 dk
Hiking Area
Sports Activity Location
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Çamlık Yürüyüş Alanı 2
Çamlık Yürüyüş Alanı 3
Çamlık Yürüyüş Alanı 4
Çamlık Yürüyüş Alanı 5
Paşakonak, 10200 Bandırma/Balıkesir
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

M
Murat Yılmaz
3 hafta önce

Doga ile iç içe yuruyus alanı.Tuvalet yok.Icerisinde 2 adet basketbol 2 adet tenis 1 adet voleybol 1 adet ayak tenisi gibi alan bulunan bisiklet yuruyus ve hay an parkuru içeren yeni satranç alanları mevcut çevresi 2.2 km uzunluğunda bandirmanin sağlıklı yaşam alani

e
eGG Man
5 yıl önce

Gayet güzel ağaçlar içerisinde bir yürüyüş alanı.3 adet spor alanı, 1 adet park bulunmakta. Her 50-100 metrede bir çöp kutuları ve plastik şişe dönüşüm kutusu bulunmakta. Tek eksisi bayır çıkmak zorunda kalıyorsunuz yani dümdüz bir alan değil. Bisiklet yolu var. Sahalar ise şunlar: •Basketbol sahası •Futbol sahası (durumu pek iyi değil(kaleler yok ve çim olmamakla beraber bir sürü böcek var)) •Voleybol sahası •Tenis sahası(İstedeğiniz zaman giremiyorsunuz. Randevu almanız gerekiyor.) 2 adet 3 musluklu çeşme bulunmakta. 7/24 güvenlik var ve her saat başı devriye geziyor. Gayet güzel nezih bir yer fakat sahalara biraz daha bakım gerekiyor. Ve yürürken ayaklarınızın altı ve bisikletinizin lastiği kumdan dolayı pembe oluyor. En azından 1 kere gelmenizi tavsiye ederim spor için çok uygun bir yer.

R
Rap Zadee
2 yıl önce

Böyle bir yer yapıyorsunuz, lavabosı yok, bebek odası yok. İnsanlar ihtiyaçlarını nereye yapacak? Sporcular çok fazla su içerler bu yüzden de idrar gereksinimleri artar. Ama bakıyorum bir tane wc yok. Çok mu zordu, onun dışında her şey çok güzel.

ş
şenol doğan
7 yıl önce

Burada daha önce askeri birlik vardı sonra taşınınca Belediye devraldı bazı ağaçların düzgün sırayla olduğunu ve bazi yerlerin nsan eliyle agaclandırıldıgini anlıyorsunuz bende eski bir asker emeklisi olarak ve bizzat gerek kendi cebimden gerek vazife olarak yüzlerce ağacın dikilmesinde katkıda bulunduğum için Askerin bu ülkeye vendigi en büyük katkılarından biride bulundurduğu ortamları agaclandirmasidir ve şunu da ekleyeyim böyle yerlerde gözü olan siyasetçilerin gözü çıksın (konut yapımı ) spor yapmak cigerlerini ze temiz hava çekmek için gidin

K
Kapkara Murat
10 ay önce

10 yıldır bandırmadayım. Burası daha önceden askeriyenindi. 10 yılda sadece ara yol açmaktan başka hiç bir şey yapılmadı. İnsanlar toz toprak içinde yürüyor. Yağmur yağdığında çamur olduğu için yürüyemiyor. Yağmur toprak parkurları drenaj şeklinde oymuş , kimi yerlerde kum birikmiş. Belediyenin tek yaptığı,saçma ve bir o kadar israf olan, bazı sabahlar arazözle yolları ıslatmak. Kalıcı güzel bir parkur daha ucuza mal olacakken her gün hem işçilik hem su israfı,hem mazot, hem de arazözün yolları daha da bozması ,iş bilmezliğin daniskası. Buraya daha da bir çivi çakılacağını düşünmüyorum.. ömrüm olursa bir 10 sonra yine aynı şeyleri yazarım.. kesin..

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.