Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Doğası mükemmel piknik alanları mevcut. Lavabo WC ve mescit bulunuyor.. su kenarında piknik yapılabiliyor. Araç park alanları düzensiz. Hafta sonları çok kalabalık oluyor. Erken gelmek gerekir.
Ailece piknik için güzel yer, giriş ücreti makul. Çeşme ve wc var
150 TL otomobil ücreti. Hızlıca park yeri bulmak mümkün. 5dk yürüme mesafesinde güzel yer bulunabilir. Çoluk çocuk gelen çok. Ses gürültü maalesef var. Mangal yasak ama herkes neden halen ocağıyla çay içmeye, yemek yemeye çalışıyor? Evinden yemeği, çayı termos veya tencereyle getirmek bu kadar mı zor? Onca ormanımız yanarken halen neden herkes çöpünü bırakıp gidiyor? Kafa dinlemeye gittik. 45dk dayanabildik. Bir 15dk yürüyüş ardından ayrıldık.
Doğa ile iç içe mükemmel bir yer. Ateş yakmak serbest. WC ve mescid alanı var. Hafta sonu gitmemize rağmen rahat yer bulduk. Ancak işletmede vizyon yok. Giriş ücreti 200 TL ancak sadece nakit kabul ediyorlar. Nakit bulunmayanları geri çeviriyorlar. Yıl olmuş 2026 adamlarda pos yok. Buna bir çözüm bulmalılar acilen
Bugün oraya gittik daha doğrusu gitmeye çalıştık. Araclara 200 tl kesip iceri yolluyorlar değil araba yayan bile yürüyemiyosunuz. Yolun ortalarına bile mangal koyup yakmışlar çok rezil bir görünüm. Ne aracınıza nede kendinize yer yok düzen yok ama 200 tl alıp içeri yolluyor
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.