Çamlıca Tabiat Parkı
Geri
Ulusal park

Çamlıca Tabiat Parkı

Okçu Sk. 4.4 (1958) ~120 dk
Turistik Yer
National Park
Park
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Çamlıca Tabiat Parkı 2
Çamlıca Tabiat Parkı 3
Çamlıca Tabiat Parkı 4
Çamlıca Tabiat Parkı 5
Okçu Sk., 43100 Kütahya Merkez/Kütahya
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

Y
Yunus SERVİ
7 ay önce

Son derece keyifli, yeşillik, bol oksijenli, uygun fiyatlı bir mekan. İçerideki sosyal tesisler fiyatlar oldukça makul. Beytiyi beğenmedik ancak güveç ve tavuk şiş son derece iyiydi. Kasada menü fiyatlarından %25 daha düşüyorlar. Bugün tarihi itibariyle Tabiat Parkına giriş ücreti 75tl. Belediyenin sosyal tesisinde eğer 500tl üzeri bir harcama yaparsanız bunu fişinizi ibraz ettiğinizde düşüyorlar. İçeride ayrıca yine belediyenin işlettiği günlük kiralanabilir ahşap sobalı evler var. Ailecek piknik yapılacak masalar da mevcut ancak sayısı biraz az hazırlıklı olmanızı tavsiye ederim..

R
Resul Altun
2 ay önce

Alanı kamp atmak için kullandım. Girişte çadır atacağınızı belirterek 150₺ ücret karşılığında giriş sağlayabilirsiniz. Sabit bir kamp alanı yok. Ben seyir terasının bulunduğu alanı tercih ettim. Hemen seyir terası merdivenlerinin dibinde çardak içerisinde masa olmadığını göreceksiniz. Gece için fazlasıyla güvenli ve konforlu bir alan. Çadır atan pek kimse yok ama alan fazlasıyla güvenli ve aydınlık. Hemen 100mt içerisinde wc ve çeşme mevcut. Ayrıca her kamelya dibinde barbekü alanı var. Araç ile geliyorsanız neredeyse kamelya dibine kadar araç çekebiliyorsunuz. Gece çökmeye, piknikçiler gitmeye başlayınca sandalyenizi alın seyir terasına geçin muhakkak. Şehir manzarası eşliğinde oturmak çok keyifli olacaktır.

M
Mustafa Cin
3 ay önce

Piknik alanları çok bakımsız. En son 7-8 yıl önce neler yapıldıysa aynı yerde kalmış. Hiç yenilenmemiş bakımı yapılmamış. Yazık yapılan hizmetlere bari sahip çıkın. Maalesef kullanan insanlarımızda temiz bırakmadığı gibi her yere zarar vermiş.

A
Alperen Aşcı
10 ay önce

Bakımsız kalmış ve yenilenmesi gereken bir yer, girişteki personel çok ilgili çöp poşeti verilmesi güzel bir detay fakat seyir terasınn ve oraya giden yolda döşenen taşların yenilenmesi iyi olur.

A
Abdul Samet YALVAÇ
11 ay önce

Tabiat parkı olarak ziyaret etmek isterseniz çok fazla sizleri tatmin etmeyebilir. Yaşlı korumaya alınmış ağaçlar var. Şehri yukarıdan görüyor. Manzarası çok güzel, havadar bir konumda. Araç otoparkı mevcut. Giriş ücreti var tabiat parkı için. Fakat içerideki belediyenin tesisinde yiyip içtiğiniz şeylerden bu ücretin düştüğünü söylediler.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.