Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
3işilik serpme kahvaltı ilgi güzeldi sıcak menüler az ve geç geldi . Peynir çok azdı 3 kişilik peynir tabağı fotoğrafta var . Tatlı sütlac kemalpasa kaymak aldık ismi atom gibi bişeydi herhalde vasat tı sütlac sütlac değildi ne yazıkkı lezzet sıfırdı .
Güneş restoran hem Toros ürünlerinin kullanilmasi, hemde ortamının çok ferah ve temiz olması nedeniyle tercih ettiğimiz bir işletme, özellikle gıda üzerinde yapılan hileler yüzünden her yerde yemek yiyemez olduk, ancak burayı gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz. Biz buraya tavsiye üzerine geldik ve çok memnun kaldık.İşletmenin alt katında bay, bayan mescit bulunmasi İslami değerlere ne kadar önem verdiğini gösteriyor.Menü olarak ürünler yeterli ve çok lezzetli ayrıca, servis yeterince hızlı ve tecrübeli personeller tarafından yapılıyor. Sonuç olarak Adapazarına yolunuz düşerse mutlaka buraya uğramanızı tavsiye ederim.Özellikle ıslama köfte ve ekmek kadayıfı yeminizi öneririm.
İftar için gittik.Maalesef daha erken rezervasyon yaptırmayı unuttuk.Bir saat kala aradık.Dolu olduğunu söylediler.Biz başka şehirden geldiğimizi söyledik,sağolsunlar kırmadılar ve gittik.Yeni açtıkları bölümde başka bir grup iftara gelmişti,bizde o bölümde oturduk.Eşimin ve benim yemeklerimiz buz gibiydi.Çocuk menülerinin köftesi pişmemişti.Tatlı olarak seçme şansı olmaksızın sütlaç yedik.Çocuğu tuvalete götürdüm.Tuvalet kağıdı, peçete,sabun hiçbiri yoktu.Sanki sokaktan geçerken hayrına bize yemek vermişler gibi hissettik.Burada önemli olan yeni bölüm açmaktan ziyade buna uygun mutfak kapasitesi ve garson gerekiyor.Hayal kırıklığı oldu.Umarım bu yoruma kıymet verirsiniz.Asla kötü yorum olarak görmeyiniz.Buraya bizimde yorumlarımıza kıymet verip gidenler olabilir,vebal almak istemeyiz.Biz başımızdan geçeni açıklamış olduk.
Iftar icin gittik cok memnun kaldik. Islama kofte porsiyonu once gozume az geldi ama sonra da cok makul geldi. Mekan cok temiz ve huzurlu. Calisanlar da son derece nazik. Kabak tatlisini da cok beğendim.Ellerinize sağlık.
Helal konsept ve google yorumları ayrıca müşteri önerisi ile gittim. Rezervasyon yaptırmadığımız için sorun yaşadık ama yaklaşımları sayesinde yer ayarladılar. Sağolsunlar. Bire bir ilişkiler açısından Müslüman müslümanla zaten anlaşır. Üç yıldız helal ürünler ve yaklaşımları için ve ayrıca pişmediği için yenilemek istedikleri ama iptal ettiğimiz hamburgerin parasını almadıkları için. Yemeğe gelince iftarlıklar yetersiz, yemekler soğuk, personel az, pişmemiş bir hamburger köftesi . Tüm bunlar birleşince ne kadar övmek istesemde övemediğim bir durum ortaya çıkıyor. Değerli kardeşlerim. Bence büyümek için mevcudu korumanız , personel yetiştirmeniz ve sipariş yetiştirme kabiliyetinin arttıracak mutfak araç ve gereçlerine sahip olmanız elzem. Bir yardım organizasyonunun gönüllülere düzenlediği iftar programı gibi geldi bize. Ne yalan söyleyeyim, eğer öyle olsaydı çok çok Mesud olurdum. Hayrla kalın
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.