Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Harikaydı,en büyük eksiklik bir WC olmaması🙃kışın giderseniz eğer sucuk ekmek yemeden dönmeyin😋
1400 metre de vadi şeklinde bir yayla. Özellikle ağaç yapısı çok iyiydi. Odunları hemen alev alıp uzun süre yanıyordu. Bölge de ağaç kesimi fazla olduğu için zeminde 5 cm den fazla odun talaşı, kesimden kalan artıklar var. Bu sebeple ateş yakarsan dikkatli olunması lazım. Kuş gözlemi için güzel bir popülasyonu var. Çadır kurmak için düz zemini bulmak için biraz gezmek gerek. Bol rüzgarlı bir yayla.
Manzarası görülmeye değer
Buraya ilk elektrik 1982 yılında benimle gitti..
Yollar nasıl corsa aracım var kamp ıcın
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.