Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Bu kadar pis bu kadar berbat bir orman alani kullanilirmi? Bu ne pislik bu ne düzensizlik. Alan orman ici guzel sakin fakat çöpten başka hic bisey yok her yer çöp. 😡😡😡
Girişte gereksiz ücret alınıyor, piknik masası sayısı bir elin parmakları kadar.
Tuvalet ve şu yok ücretsiz ama malesef kirli
Burayı begendim. Ancak çok pis temizliğe önem verilirse tercih edilebilir. Son gidişimde ücret alıyorlardı. Ancak ücretli olmasına rağmen WC berbat hiç temizlenmemis. Su yok pisliği anlatmak için yeterli.
Hiç memnun kalmadik girişte ücret almayı biliyorlar fakat her yer çöplük tuvalet leş bir çeşme bile yok giderken 6 poşet çöp topladık yazık birdaha gelmeyeceğini sanan insanlar var
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.